Beste leden,
Sinds kort ontdekte ik dat ik mijn carkit (Nokia CK-7W) ook via bluetooth kan gebruiken (dat wist ik niet, ik plaatste hem altijd in de houder :oops:). Nu ik hem dus ook met bluetooth gebruik valt het mij nu pas op dat er een blauwlichtje brandt in de bluetooth ontvanger die blijft branden.
Vandaag krijg ik opeens de melding: "spanning externe accu laag". Weten jullie waar dit betrekking op heeft (bluetooth?) en hoe op te lossen?
alvast bendankt!
Alex
(V50 2.0 D, 2005)
help: melding "spanning externe accu laag" (carkit
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
nee, dat gaat over het batterijtje in je sleutel, "externe accu" is nogal een gewichtige omschrijving voor zo'n knoopcelletje
Volvo for life
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Zo'n batterijtje in je sleutel, moet je die bij de dealer laten vervangen? Wat voor batterijtje gaat erin?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
zo'n heeeeeeeeeeeeeel kleintje, kun je zelf ook wel vervangen
Volvo for life
-
- 1st Gear member
Aha, dank je wel, dat valt dus mee! Ik lees het nu zelf ook in de handleiding.
Weet je trouwens antwoord op de vraag waarom ik geen melding meer krijg van AF op mijn radiodisplay, ook al heb ik deze functie geselecteerd. AF werkt ook niet gezien de radio gaat storen als ik het ontvangstgebied van de betreffende frequentie verlaat..
Weet je trouwens antwoord op de vraag waarom ik geen melding meer krijg van AF op mijn radiodisplay, ook al heb ik deze functie geselecteerd. AF werkt ook niet gezien de radio gaat storen als ik het ontvangstgebied van de betreffende frequentie verlaat..
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
daar moet ik het antwoord op schuldig blijven
Volvo for life