Deze auto is van mijn oom geweest, die helaas in december vorig jaar gestorven is. Hij heeft de Amazon vorig jaar zomer aangeschaft, en kwam uit zweden. De auto is dus nu bij mij terecht gekomen, en na een tweetal proefritjes hier in de buurt, kwam uit het niets een klap onder uit de auto. De auto hing op dat moment ook scheef. Ik heb geprobeerd op straat te kijken wat er aan de hand was, maar kon in het donker zo snel niets zien. Conclusie, langzaam naar huis en de auto de garage in. Echter een 50 meter voor thuis was het gedaan met de pret. Met een doffe klap en een gierende band stonden we stil, net voor een kruispunt. Bleek dat de draagarm links voor helemaal doormidden was gebroken. Nu heb ik gelezen dat dit nogal eens voorkomt bij de amazon. Met een houtje, een touwtje en een goede spanband heb ik het geheel aan elkaar kunnen trekken, en de auto heelhuids de garage in te krijgen. Het mooie weer komt eraan, en een paar daagjes vrij, dus maandag maar een nieuwe draagarm besteld. Wonder boven wonder kwam deze dinsdag al binnen, dus ben ik ook gelijk maar aan de slag gegaan. OP verschillende forums al gelezen dat het toch best een pittig werkje was, dus met goede moed begonnen. Echter viel mij het heel erg mee. Je hebt er overigens wel een flex bij nodig

Persoonlijk vond ik het redelijk simpel gaan, en ook de techniek hoe alles gemonteerd is, maakt het werken aan de amazon vrij simpel. Relatief veel ruimte om te knutselen