volvo v70 versus parrot 9200mki /iphone

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
RED ROSE V70
Starter

hallo volvovrienden, ik ben nieuw op dit form en ben sinds 2 weken eigenaar van een passion red volvo v70.
Nu heb ik een parrot 9200 mki laten plaatsen, die het overigens prima doet alleen als ik mijn iphone oppak tijdens het rijden of iets wil opzoeken dan valt de radio weg voor een paar tellen. Inmiddels ben ik er achter dat ik dan op een knop van de afstandsbediening moet drukken en dan is het radiosignaal terug.Moet ik iets aan de instellingen doen of is dit een bekend probleem. Met vr.groet,Red Rose
Witkees
1st Gear member

Helaas heb ik (nog) geen antwoord op je vraag maar wel een vraag voor jou:

Ook ik heb net een Volvo v70 (11-2003) gekocht en wil volgende week ook de Parrot Mki-9200 laten plaatsen hier in Zwolle.
Wat waren de kosten eigenlijk ?
Ik zie zoveel uiteenlopende aanbiedingen, dat ik door het bos de bomen niet meer zie :-)

Alvast bedankt,
Volvo V70 2.4i (140 pk Editie II) Comfortline + Elegance-Line 16"; (11-2003)
Originele Volvo velgen, type 'URSA', Maat: 7J x 16 inch x ET 49, Steek: 5x108 met 4x Michelin Primacy HP bandenmaat 215/55R16 93V
RED ROSE V70
Starter

Ik heb er 350€ incl btw voor betaald , hier aan de deur bij mijn thuis. Ik heb er wel een extra clip bijgekocht zodat hij op de ventilatierooster ter hoogte van de alarmknop is geplaatst.+ een extra sigarettenplug, zodat mijn TomTom aansluiting zonder zichtbare kabels over het dashboard loopt. Kabeltje komt via de middenspeakerkast naar boven. Kale prijs zonder eventuele iso verloopkabel is 249€ EX BTW !!
Ik ben zeer tevreden, behalve dan dat euvel zoals vermeldt.Mijn inbouwer woont in Emmen. Ombits .www.ombits.nl doe hem de groeten als je het door hem laat doen van de passion rode v70.

Maar ik hoor graag van je of het werkt.

Gr Fred
niesman
2nd Gear member

Parrot MKi9200 € 144.95 op internet. met nog een extra kabel voor de Hu 603/650 etc. is het denk ik iets van € 175,= totaal

zelf inbouwen is volgens mij ook goed zelf te doen. Bij mij was het nog geen half uur werk, ik heb er een MK 9000 in zitten, werkt overigens prima.

succes.
xc70
V70 2.4 140PK (2001) verkocht
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Eea hangt nogal samen met of je een versterker hebt of niet...
Een MKi9200 kost tussen de 150 en 180 euro gemiddeld.

Als je geen versterker hebt, heb je een ISO2Mute kabel nodig, kosten overal rond de 20 euro.

Heb je een versterker (en dus centerspeaker) dan heb je een muteset nodig van ongeveer 80 euro.

Dan moet de handel nog ingebouwd worden.
Half uurtje, bijna onmogelijk als de microfoon netjes (op de goede manier langs de airbags!!) bovenin wordt geplaatst...

(laat ik het zo zeggen, heb er een flinke rits ingebouwd en doe er na al die tijd nog steeds een uur over...)

iPod wegvallen komt waarschijnlijk doordat je de slide-unlock gebruikt. Genereert geluid en daar reageert de mute op.
Als je dat uitzet in je instellinge van je iPod, zou het opgelost kunnen zijn.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
RED ROSE V70
Starter

Kijk, daar heb ik wat aan..Hartelijk dank voor je reactie em ik zal het straks gelijk proberen.
eirikur
1st Gear member

Ook ik heb vorige week een MKi9200 in mijn Volvo laten plaatsen, maar is het ook mogelijk om het volume via de volvo radio te laten lopen ipv aan het parrot knopje te draaien, en wat is volgens jullie allen de makkelijkse plek om de afstandsbediening te plaatsen, ik heb hem nu op middenconsole naast de handrem op de lamelen schuif, wie heeft ander ervaringen
V70 MY 2007 2.4D sport edition
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Beste oplossing is de line-out (van de MKi) te laten aansluiten op een aux-in adapter. Heb je perfect volume, kwaliteit etc.
(dus de slechte kwaliteit audio ben je ineens kwijt).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”