Open dak S80

Plaats reactie
GvdBerg
1st Gear member

In mijn S80 van 2007 heb ik nog al wat last van windgeruis van mijn open dak. In mijn vorige auto (geen Volvo) had ik dat veel minder. Nu merk ik dat bij hogere snelheden (>80 Km) de herrie toch wel hevig is. Ik zie dat een "klep" naar bovenkomt als ik het dak open doe (een soort kanteelvormig geheel), als ik dit terugduw is het geluid aanzienlijk minder. Wie heeft dit ook. Overigens, het is een "af-fabriek-dak".
chris_zweden
3rd Gear member

Pas boven de 100km/h wordt het ergerlijk voor mij. Anders doe je hem toch alleen omhoog? Wel vindt ik dat het wel wat groter mocht zijn en wat meer omhoog kon. Je kunt trouwens ook het schuifklepje dicht doen, dan heb je geen windruis.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
Plaats reactie

Terug naar “S80”