Ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een V50 (model 2010). Voordien reed ik met een Toyota Corola break (model 2004). Ik ben tot nu zeer tevreden over de wagen op enkele kleine puntjes na (na 500km).
Eerst en vooral ik ben zelf groot 1,98m en de tunnel console zit aardig te duwen onder mijn knie, ik vermoed dat ik een stuk beter zou zitten als ik de zetel nog een extra 5a10 cm zou verder kunnen naar achter zetten.
Zou er een mogelijkheid zijn om de glijrails te verplaatsen /verlengen zodat ik mijn zetel verder naar achter kan zetten?
Verder een kleine vraag (nog niet echt in de handleiding gekeken hiervoor) is het mogelijk op een of andere manier de regensensor permanent te activeren, dit was zo in mijn Toyota en ik vond dit zeer handig!.
Hopend op een spoedig antwoord
Verplaatsen Stoel V50
- liquid_force
- 6th Gear member
om de stoel naar achteren te krijgen zou je dat officieel moeten laten doen door een ombouwbedrijf die wagens ombouwd ook voor bv. gehandicapten ... anders kan het zijn dat je verzekering moeilijk gaat doen in geval van een ongeluk ...
hoeveel cm heb je nog achter je stoel in de V50? in mijn C70 heb ik niet meer dan circa 8-10cm
hoeveel cm heb je nog achter je stoel in de V50? in mijn C70 heb ik niet meer dan circa 8-10cm
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
b.v. Ellermeijer in Amsterdam
Volvo for life
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Nee dit kan jammer genoeg niet. Je wilt toch niet dat als bijvoorbeeld je ruiten bevroren zijn, dat je ruitenwissers gaan "wissen" :razz:dedex schreef:Verder een kleine vraag (nog niet echt in de handleiding gekeken hiervoor) is het mogelijk op een of andere manier de regensensor permanent te activeren, dit was zo in mijn Toyota en ik vond dit zeer handig!.
Hopend op een spoedig antwoord
Welkom! Foto's zijn meestal een must