Proficiat!
Niet lullig bedoeld maar ik blijf het model van de V70 (tot 2000) toch het mooiste model vinden. Daarentegen ben je qua comfort en allerlei extra dingen er zeker op vooruit gegaan.
Van harte. Een XC70 is een hele mooie auto. Qua model is natuurlijk de v70 classic heel erg mooi. Maar qua stoelen en luxe ga je er echt op vooruit. Veel plezier ermee.
Afscheid nemen van iets goeds is altijd een beetje pijn lijden.
Wat je er voor terug gekocht hebt maakt weer veel goed.
Prachtig, geniet van de XC ! Zeker weten dat je erop op vooruit gaat.
Het is een zwarte XC met bumpers in lak en zwart geadoniseerde R velgen.
Er zit cognac bekleding in, net als in sommige R's.
Verder alle opties. Ik zal binnenkort meer foto's uploaden.
XC90 T6 Inscription 2018 115.000 km XC90 3.2 Sport 2007 270.000 km 850 2.5 20v 1994
850 T-5 automaat 1995
S70 2.0 LPG automaat 1997 410.000 km
V70 2.5D automaat luxery-line 1999
XC70 D5 AWD geartronic, Inscription, Prestige/Mobility Line, zwart 2004, 500.000 km
Volvo V70 2.5 Automaat 2005
Ford S-Max 2.5T 2008 265.000 km
Dat is een hele speciale uitvoering! Nog niet eerder zo gezien met deze interieurkleur en de bumpers meegespoten. Welk merk en inch banden heb je?
Ben zelf wel blij met de ongespoten bumper. Krasjes vallen iets minder snel op lijkt me.
Het is een superwagen om mee te rijden, heb de mijne straks in september een jaar en ben er zeer tevreden over. Hij is niet de zuinigste diesel, dat valt me wel wat tegen. Rij nu gemiddeld 1 op 12 (combinatie van korte stadsritjes en autosnelweg).
Heb dan wel de 185 pk versie (is iets minder zuinig).
Ben benieuwd naar je andere foto's.
Volvo XC70 D4 GT 2015 Nordic+ Luxury, Intellisafe Pro Line, Twilight bronze en Hazel Brown V60 D5 AWD GT R-design Polestar tuned 2011 Electric Silver metallic V60 D3 GT 2011 Black Sapphire metallic
XC70 D5 GT Summum 2007 Black Sapphire metallic 2002 Ashgold V70 XC 2.4T benzine
ja, die V70 is een hele beste.
ik krijg een heleboel lovende reacties op mijn aanwinst.
bevalt goed. comfort schrijf je wel anders dan in mijn vorige bak (Xantia)
'k zal zeer binnenkort een afspraak maken in Heino voor onderhoud.
Wel leuk om te zien dat de vorige eigenaar er ook zoveel werk van heeft gemaakt.
-Oude type voorbumper (wissers) met het nieuwe type alu deel en het vorige type xenon lampen.
-Nieuwe type achterbumper
-Bumpers en andere kunststof delen gespoten
-Nieuw type alu roofrails.
-R interieur erin gezet
-Nieuw type S60/V70 spiegels
-Zo te zien nog wel de oude achterlichten
Kwijl... een hele mooie XC, gefeliciteerd.
Ik kan mij nog een topic herinneren waarbij iemand stelde dat het spuiten van bumpers heel raar zou lijken op een XC.
Ik vind het helemaal geslaagd.
Hij is lekker compleet, veel plezier toegewenst.
diesel01 schreef:
Ik kan mij nog een topic herinneren waarbij iemand stelde dat het spuiten van bumpers heel raar zou lijken op een XC.
Ik vind het helemaal geslaagd.
Ik ben er persoonlijk ook niet zo'n liefhebber van, maar ik moet zeggen dat het bij een zwarte XC niet misstaat!
Qua comfort ga je stukken vooruit,
wij ( ik en mijn echtgenote ) carpoolen met een collega naar het werk. Hij rijd met een V70 bouwjaar 2004. Dit is echt en wereld van verschil.
Werkelijk fantastisch, heb eerlijk gezegd nooit een mooiere XC70 (van dit type) gezien. Het enige voor mij zou een maatje grotere velgen zijn. Ben heel erg benieuwd naar een paar extra foto's, ook met name van het interieur!