ik heb een probleem met de binnenverlichting van mijn 460 uit '96
Er is namelijk stroomafname als de deuren dicht zijn van de auto.
En na wat meten en proberen ben ik er achter dat het iets met de binnenverlichting te maken heeft.
Weet iemand of er relais zitten achter de plastickappen aan de bestuurderskant die langs de deuren lopen bij je voeten ?
Want soms hoor je ergens daar vandaan een soort ratel als je de deurschakelaar indruk.De stroomafname is dan ook weg.
Of heeft iemand anders een idee wat dit zou kunnen wezen ?
binnenverlichting 460
-
- Starter
weet iemand of er relais zitten in de deur voor de centrale vergrendeling
deze zit niet onder de motorkap
Als de deur aan bestuurders kant open gaat blijft er een rest spanning welke de accu dan leeg trekt.
Een tekening of schema zou ook welkom zijn
deze zit niet onder de motorkap
Als de deur aan bestuurders kant open gaat blijft er een rest spanning welke de accu dan leeg trekt.
Een tekening of schema zou ook welkom zijn

- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Contacteer:
Relais van de CV zit naast je motorkapbedieng achter het driehoekkigekapje de binnenverlichting wordt niet door een relais aan gestuurd tenzij je een lichttijddimmer bebt die zal waarschijnlijk ook egens bij het stuur rond zwerven omdar de draad boom voor de deuren uitkomt onder het stuur.
Heb je toevallig alarm die slurpen soms ook wat stroom :? of een radio (willen soms ook stiekem wat stroom)
Heb je toevallig alarm die slurpen soms ook wat stroom :? of een radio (willen soms ook stiekem wat stroom)
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07