Tunen V50 1.6d
-
- 4th Gear member
Nog nooit van gehoord.
Heb wel begrepen dat veel tuningbedrijven de software ergens centraal inkopen, dus dat het uiteindelijk weinig uitmaakt door wie en waar je het laat doen.
Heb wel begrepen dat veel tuningbedrijven de software ergens centraal inkopen, dus dat het uiteindelijk weinig uitmaakt door wie en waar je het laat doen.
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik zie enkele opmerkingen op de site die mij tegenstaan: "de auto kan sneller optrekken" en "heeft een hogere topsnelheid". Dat zijn voor mij non-issue's.
Ik zou kiezen voor kreten als "een soepelere motor" en "minder brandstofverbruik". Dat zijn redenen voor mij om een auto te tunen.
Ik zou kiezen voor kreten als "een soepelere motor" en "minder brandstofverbruik". Dat zijn redenen voor mij om een auto te tunen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- drowel
- 5th Gear member
lijkt me in dit geval niet zo relevant... de V50 R, heeft op dit moment een 1.6d die hem prima bevalt, alleen wil hij er wat extra power uithalen, wat goed mogelijk is door chiptuning.OracleDBA schreef:Als je wat power mist bij de 1.6D, waarom koop je dan geen 2.0D of D5?
Moet zeggen dat ik het bedrijf niet ken. Heb zelf goede ervaring met chiptuning experience.
- drowel
- 5th Gear member
lijkt me in dit geval niet zo relevant... de V50 R, heeft op dit moment een 1.6d die hem prima bevalt, alleen wil hij er wat extra power uithalen, wat goed mogelijk is door chiptuning.OracleDBA schreef:Als je wat power mist bij de 1.6D, waarom koop je dan geen 2.0D of D5?
Moet zeggen dat ik het bedrijf niet ken. Heb zelf goede ervaring met chiptuning experience.
- drowel
- 5th Gear member
Ik heb de luchtfilter niet aangepast, puur en alleen chiptuning. Het aanbod is inderdaad erg groot, en ik hoor eigenlijk vrijwel van iedereen positieve geluiden. De een gaan naar "Chipper A'' en is daar helemaal tevreden over. De ander gaat naar ''Chipper B'' en is ook helemaal blij.V50 R schreef:Exact Drowel, de auto heb ik nieuw aangeschaft en rijd prima, mis alleen net dat beetje pit. Dus daarom was ik info gaan verzamelen. Drowel heb jij er trouwens nog een andere luchtfilter ingelegd ivm de tuning, lees nl op het forum dat sommige het wel hebben en sommige niet?
Denk dat ik eind deze week maar eens ga beslissen welk bedrijf het gaat worden. Dus als iemand nog goede ideeën of opmerkingen heeft graag.
Zo heeft iedereen zijn voorkeur. Ik ben benieuwd naar jou ervaring als het chippen gebeurd is!