Volvo niet meer trots op verkoopsucces?
Geplaatst: 05.12.2004 - 19:09
Er viel hier zaterdagochtend een mooie folder van de dealert op de mat over hoe goedkoop mijn Volvo('s) wel niet bij hunnie in het onderhoud kunnen.
In de folder staan foto's ter illustratie van een scala aan Volvo's maar, wat mij de laatste tijd wel vaker opvalt, het schijnt dat de hele 200 serie niet meer bestaat voor Volvo.
De 700 staat er nog wel in maar niets van voor die tijd terwijl dit een folder betreft die mij o.a. met mijn 240 naar de dealert moet trekken.
Ik zie nog heeeeeel veel 200's in het wild rijden en Volvo zou in mijn ogen trotser moeten zijn op de serie die heeft gezorgt voor het ijzersterke imago en mag dat van mij ook wel wat meer uitdragen.
Als ik bij de dealert kom kunnen ze me meestal niet helpen en hebben ze het over een incourant model waarvoor niet veel meer leverbaar is, ze weten toch verd#$@%^& zelf ook dat hun auto's een lang leven hebben?
Juist de gemiddelde 200 rijder zou het liefst gewoon bij de dealer terecht willen maar krijgt daar vaak het lid op de neus, Volvo mist de boot m.b.t. de hernieuwde interesse in de 200 volledig en laat zich de kaas van het brood eten door bedrijven die wel inspelen op de markt, slechte zaak voor de merktrouwheid.
Het schitterende verhaal van Kees Roskam in de laatste Volvologisch (clubblad 240-260 register) zou een mooi plekje kunnen hebben in zo'n folder.
Zijn er meer mensen die er zo over denken?
In de folder staan foto's ter illustratie van een scala aan Volvo's maar, wat mij de laatste tijd wel vaker opvalt, het schijnt dat de hele 200 serie niet meer bestaat voor Volvo.
De 700 staat er nog wel in maar niets van voor die tijd terwijl dit een folder betreft die mij o.a. met mijn 240 naar de dealert moet trekken.
Ik zie nog heeeeeel veel 200's in het wild rijden en Volvo zou in mijn ogen trotser moeten zijn op de serie die heeft gezorgt voor het ijzersterke imago en mag dat van mij ook wel wat meer uitdragen.
Als ik bij de dealert kom kunnen ze me meestal niet helpen en hebben ze het over een incourant model waarvoor niet veel meer leverbaar is, ze weten toch verd#$@%^& zelf ook dat hun auto's een lang leven hebben?
Juist de gemiddelde 200 rijder zou het liefst gewoon bij de dealer terecht willen maar krijgt daar vaak het lid op de neus, Volvo mist de boot m.b.t. de hernieuwde interesse in de 200 volledig en laat zich de kaas van het brood eten door bedrijven die wel inspelen op de markt, slechte zaak voor de merktrouwheid.
Het schitterende verhaal van Kees Roskam in de laatste Volvologisch (clubblad 240-260 register) zou een mooi plekje kunnen hebben in zo'n folder.
Zijn er meer mensen die er zo over denken?