Hallo,
Sinds kort rij ik in een volvo v40 t4 uit 2000 modeljaar 2001.
Nu heeft deze auto centrale deurvergredeling die op de sleutel werkt, maar niet op de afstandbediening.
Nu heb ik al twee keer bij de garage de bedieningen laten inleren maar deze worden niet herkend.
Weet iemand waar de ontvanger zit, de dealer Bangarage mijdrecht weet het ook niet.
het plaatje in het boek zegt onder de motorkap, maar dat lijkt me strek.
Wellicht heeft iemand anders dit probleem ook eens gehad en kan mij daarbij helpen.
Ik hoor het graag!
Waar zit ontvanger centrale deurvergredeling volvo v40 2001
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij zit deze achter de binnenverlichting boven de voorruit.
In VADIS staat inderdaad een 'vage' tekening die naar onder de motorkap verwijst maar volgens mij geven ze daar alleen mee aan dat de SW in de ECU moet worden geladen.
Maar een Volvodealer die het niet weet ................................. ? :roll: :roll: :roll:
Rob
In VADIS staat inderdaad een 'vage' tekening die naar onder de motorkap verwijst maar volgens mij geven ze daar alleen mee aan dat de SW in de ECU moet worden geladen.
Maar een Volvodealer die het niet weet ................................. ? :roll: :roll: :roll:
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- Starter
Inderdaad die weten het niet, ik ga eens kijken.
Bedankt voor je bericht!
Bedankt voor je bericht!
-
- Starter
We zijn er achter de unit zit achter de tellers, nu nog er even uithalen!