Hoi hoi,
zoals al de titel aangeeft...waar kan ik de bouten vinden (10.8 ) om de trekhaak onder onze volvo 440 te monteren?
Ben al bij verschillende automaterialenzaken geweest, zelf bij een bedrijf wat trekhaken monteert etc...maar kan die bouten nergens krijgen?
Iemand een gouden tip?
Bouten 10.8 voor trekhaak volvo? waar?Help
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
10.8 is een normale bout
Volvo for life
- SchoutenCC
- 5th Gear member
Is het een originele volvo trekhaak? Dan kun je bij de dealer ook gewoon boutjes enzo bestellen. Hoeven soms maar een of twee kwartjes te kosten. Is het een 'gewone' trekhaak, kijk dan eens bij een demontagebedrijf of ze niet een soortgelijke hebben liggen en vraag of je daarvan de boutjes mee mag nemen.
Anders kun je misschien eens kijken bij een bedrijf wat juist helemaal niet automaterialen- of trekhaakspecifiek is maar een doodgewone gereedschappen- of ijzerwarenhandel.
Anders kun je misschien eens kijken bij een bedrijf wat juist helemaal niet automaterialen- of trekhaakspecifiek is maar een doodgewone gereedschappen- of ijzerwarenhandel.
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
-
- Starter
Ja hebben we ook al geprobeerd.
Is trouwens idd een orginele trekhaak.
Demontage bedrijf hier heeft ze niet, autozaken ook niet.
Kan ze wel krijgen, maar dan compleet met trekhaak en daar zit ik niet op te wachten
Hebben ook praxis al geprobeerd, heeft het ook niet.
Was de bedoeling om de trekhaak er vandaag op te zetten maar dat gaat niet lukken dus :mrgreen:
Ps, probleem bij de sloop is dat die bouten vastgeroest zitten, en doorgeslepen worden.
Is trouwens idd een orginele trekhaak.
Demontage bedrijf hier heeft ze niet, autozaken ook niet.
Kan ze wel krijgen, maar dan compleet met trekhaak en daar zit ik niet op te wachten

Hebben ook praxis al geprobeerd, heeft het ook niet.
Was de bedoeling om de trekhaak er vandaag op te zetten maar dat gaat niet lukken dus :mrgreen:
Ps, probleem bij de sloop is dat die bouten vastgeroest zitten, en doorgeslepen worden.
-
- 8th Gear member
Dan haal je toch andere? alles dat hoger is dan 10.8 is goed.
Ik weet niet waar je huis woont, maar er zijn toch overal wel bouten te koop... :roll:
Zelfs hier (mijn familie noemt het the middle of nowhere) kan ik binnen 10 km alle bouten krijgen/ kopen die ik maar wil.
Ik weet niet waar je huis woont, maar er zijn toch overal wel bouten te koop... :roll:
Zelfs hier (mijn familie noemt het the middle of nowhere) kan ik binnen 10 km alle bouten krijgen/ kopen die ik maar wil.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- rene en erica
- 4th Gear member
probeer het anders eens bij een vrachtwagendealer/werkplaats.
groet'n uut grunn
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
vroegguh was alles 10.8, nu zie ik in het boutenvak idd aleen maar 8.8
Volvo for life
-
- 8th Gear member
Idd. 8.8 of 10.9...
http://www.borenco.nl/category/877_Buit ... DgodeC39kA
Per 50 of 100
(heb je meteen een voorraadje)
http://www.borenco.nl/category/877_Buit ... DgodeC39kA
Per 50 of 100

Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
-
- Starter
mja, die 10.8 was dus een probleem....
Maaruhm....mn mannetje heeft nog eens gekeken, en de trekhaak gaat vast met geloof ik 8 of 10 bouten, dus hij doet er gewoon 8.8 in.
Zal wel goedkomen denk ik
En het was idd wel een leuk idee die per 50 of 100 =P maar wat heb je eraan als je de rest toch niet gebruikt

Maaruhm....mn mannetje heeft nog eens gekeken, en de trekhaak gaat vast met geloof ik 8 of 10 bouten, dus hij doet er gewoon 8.8 in.
Zal wel goedkomen denk ik

En het was idd wel een leuk idee die per 50 of 100 =P maar wat heb je eraan als je de rest toch niet gebruikt