De nieuwe S60 betast
-
- 1st Gear member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 31.10.2007 - 16:23
- Locatie: Friesland
Vandaag bij de Volvodealer geweest om hem in het echt te zien. Mijn bevindingen (over smaak is te discussiëren): En profiel een herkenbaar doch eigenzinnig profiel. Dichtbij en van binnen herken ik onmiskenbaar 'doorontwikkelde' kenmerken van de oude S60. Met moderne lijnen een compromis vinden tussen vorm en functie is een hele prestatie. Kwalitatief zal de auto in orde zijn en goed rijden en toch. Ik mis iets: Dat gevoel dat je over (bijna) alles aan de auto tevreden bent. De premieumuitstraling die ik bij Audi en zeker BMW wél ervaar met name door details en raffinament (zonder de S60 nu overigens plomp te willen noemen). Ik hoop dat het de nieuwigheid is en dat het snel overgaat maar "meet and exceed expectations...?" Kortom: gemengde gevoelens.
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ik ga hem zaterdag bewonderen, ik ben benieuwd. Het premium gevoel heb ik iig wel elke dag als ik in mijn S60 stap.
Ik heb enige tijd terug proef gezeten in een bovenmodaal uitgeruste BMW met dito motor maar dat is niet het interieur waar ik mij thuis voel, op dit moment.
Als ik nu een in de markt was voor een auto dan ging de voorkeur uit naar een XC70 zonder twijfel een premium auto met dito uitstraling.
Ik heb enige tijd terug proef gezeten in een bovenmodaal uitgeruste BMW met dito motor maar dat is niet het interieur waar ik mij thuis voel, op dit moment.
Als ik nu een in de markt was voor een auto dan ging de voorkeur uit naar een XC70 zonder twijfel een premium auto met dito uitstraling.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 29.07.2009 - 01:06
- Locatie: Antwerpen
Ik heb hetzelfde gevoel, ik vind hem wel mooi, maar hij komt minder "stevig" over dan de vorige, hij is wat te "fijn" voor een Volvo vind ik, met z'n korte kont en bolle snuit. Het interieur vond ik niet slecht maar veel te gewoon, daar waar ik bij het instappen in m'n eigen V70 (2004) onder indruk ben, dat ziet er veel steviger en recht toe recht aan uit vind ik.
2004 Volvo V70 2.4D
- Live
- 4th Gear member
- Berichten: 603
- Lid geworden op: 22.07.2006 - 10:46
Er valt idd over smaak te discussieren dus respecteer iedereen zijn mening. Toch als ik bijvoorbeeld naar de achterkant van de stoelen van een BMW kijk zie ik een grote plastic/kunstof plaat. Mag niet vind ik.
De verstelbare hoofdsteunen van 99% van de autofabrikanten vind ik ook minder mooi dan de stevig uitziende hoofdsteunen van volvo (om maar een voorbeeld te noemen). En zo zijn er ook tal van dingen waar de concurrentie beter in is. En ik denk dat de Duitse concurrenten met techniek net een stapje verder zijn. Maar mij maakt dat niet uit, ik koop een auto vooral met mijn hart (of ja kopen.. ik sta achter de keuze van me ouders =P) en
hoe goed BMW's, Audi's Mercedes etc ook mag zijn, ik zou voor een Volvo gaan.
De verstelbare hoofdsteunen van 99% van de autofabrikanten vind ik ook minder mooi dan de stevig uitziende hoofdsteunen van volvo (om maar een voorbeeld te noemen). En zo zijn er ook tal van dingen waar de concurrentie beter in is. En ik denk dat de Duitse concurrenten met techniek net een stapje verder zijn. Maar mij maakt dat niet uit, ik koop een auto vooral met mijn hart (of ja kopen.. ik sta achter de keuze van me ouders =P) en
hoe goed BMW's, Audi's Mercedes etc ook mag zijn, ik zou voor een Volvo gaan.
Volvo 940
Volvo 940
Volvo 940
Volvo V70 2.4T 200PK Ocean Race
Volvo V70 D5 185PK
Renault Twingo 1.2
Volvo XC60 D5 Polestar 225PK
Volvo C30 1.6 100PK
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 29.07.2009 - 01:06
- Locatie: Antwerpen
Ik zou twijfelen tussen een BMW 3, Mercedes C en Volvo S60 waarschijnlijk in die situatie. Zo'n 3 rijdt echt wel goed, maar als het geen 6-in-lijn mag zijn liever een Volvo turbomotor of 5-pitter diesel. Ook mis ik in de 3 wat emotie, het lijkt te goed geworden te zijn op de een of andere manier en het interieur vind ik wat gewoontjes. De C-klasse vind ik geweldig, maar qua motoren en karakter heeft de S60 ook een streepje voor vind ik. Wel mist de S60 RWD, maar hij heeft tov de meeste concurrenten een meer uitgesproken eigen persoonlijkheid en karakter waardoor ik enorm hard zou twijfelen. M'n moeder heeft nu een BMW 120d cabrio ipv haar 2003 Saab 9-3ss 1.8t. Hoewel die BMW eigenlijk op elk vlak "beter" zou zijn (afwerking, handling, verfijnde motor, rwd,...) reed ik eigenlijk een stuk liever in de Saab, hij was gewoon leuker vond ik. Moeilijk te verklaren, maar een Zweed heeft een eigen aangenaam karakterje vind ik.
2004 Volvo V70 2.4D
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 18.06.2010 - 13:26
De site al gezien?
http://www.volvocars.com/nl/flashconten ... tyHUB.aspx
Vind hem een beetje op mercedes lijken de koplampen en beetje eromheen.
http://www.volvocars.com/nl/flashconten ... tyHUB.aspx
Vind hem een beetje op mercedes lijken de koplampen en beetje eromheen.
Volvo 164E 1972
- s60magic
- 4th Gear member
- Berichten: 819
- Lid geworden op: 02.03.2008 - 11:08
- Locatie: Drenthe
Ben vanmiddag wezen kijken bij de dealer, voor mij straks geen s60 meer ondanks het wel een mooie auto is, vind ik persoonlijk de s80 mooier meer Volvo. Maar dat is smaak natuurlijk.
S60 Intro ed 2002
S60 Drivers ed 2007 aut
V60 PIH 2013 m2014
BMW 530i 2018
S60 Drivers ed 2007 aut
V60 PIH 2013 m2014
BMW 530i 2018
- gsx750r
- 6th Gear member
- Berichten: 2549
- Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
- Locatie: Bij Christina
- Contacteer:
Nou ja dan ik ook maar.
Vandaag bij de dealer in Spanje geweest. Hij had van links naar rechts een nieuwe S60, een oude S60 en een S80 naast elkaar gezet.
De wagens stonden zo opgesteld in een verder lege showroom dat je er goed omheen kon lopen maar ook vanaf afstand naar kon kijken om ze te vergelijken.
Nu kan ik me nog herinneren dat toen de S80 uitkwam ik deze niet mooi vond. Pas later ben ik hem gaan waarderen en nu vind ik het een prachtige auto. Groot en misschien wel een beetje 'lomp' maar toch sjiek ! Ik heb het nu trouwens over het oude model zoals ik zelf heb.
Uiteraard heb ik ruim de tijd genomen om de auto's eens te vergelijken met elkaar. (Je kon daar ook bij gaan zitten
)
Een vernietigend oordeel wil ik het niet noemen maar ik vrees dat het toch beduidend langer gaat duren totdat ik de nieuwe S60 mooi vind dan in het geval van de S80 !
Het is moeilijk te omschrijven maar ik vind de auto een beetje kitscherig. Verkeerde of teveel chroomaccenten ? Ik weet het niet. De relatief hoge taillelijn vind ik ronduit lelijk. Als ik hem vanaf de zijkant bekijk lijkt het net of 'ie ieder moment onder de grond kan kruipen en ik las het al eerder, maar de achterzijde doet inderdaad denken aan een 'opgeblazen' S40.
Voor zover foto's al iets kunnen zeggen dan weet ik haast wel zeker dat ik met de V60 minder problemen zal hebben. Er wordt niet voor niets nú al gespeculeerd dat deze succesvoller zal zijn dan de S60.
Als Volvo nu ook nog de neus van de huidige S80 er opzet dan .............. koop ik er een............. denk ik ............ tenminste ........... ach ben je gek, ik blijf gewoon in mijn S80 rijden !
Trouwens je mag een Volvo toch pas verkopen of inruilen als hij minstens 3 ton gedraaid heeft ? Nou dan kan ik nog even...............
Rob
Vandaag bij de dealer in Spanje geweest. Hij had van links naar rechts een nieuwe S60, een oude S60 en een S80 naast elkaar gezet.
De wagens stonden zo opgesteld in een verder lege showroom dat je er goed omheen kon lopen maar ook vanaf afstand naar kon kijken om ze te vergelijken.
Nu kan ik me nog herinneren dat toen de S80 uitkwam ik deze niet mooi vond. Pas later ben ik hem gaan waarderen en nu vind ik het een prachtige auto. Groot en misschien wel een beetje 'lomp' maar toch sjiek ! Ik heb het nu trouwens over het oude model zoals ik zelf heb.
Uiteraard heb ik ruim de tijd genomen om de auto's eens te vergelijken met elkaar. (Je kon daar ook bij gaan zitten

Een vernietigend oordeel wil ik het niet noemen maar ik vrees dat het toch beduidend langer gaat duren totdat ik de nieuwe S60 mooi vind dan in het geval van de S80 !
Het is moeilijk te omschrijven maar ik vind de auto een beetje kitscherig. Verkeerde of teveel chroomaccenten ? Ik weet het niet. De relatief hoge taillelijn vind ik ronduit lelijk. Als ik hem vanaf de zijkant bekijk lijkt het net of 'ie ieder moment onder de grond kan kruipen en ik las het al eerder, maar de achterzijde doet inderdaad denken aan een 'opgeblazen' S40.
Voor zover foto's al iets kunnen zeggen dan weet ik haast wel zeker dat ik met de V60 minder problemen zal hebben. Er wordt niet voor niets nú al gespeculeerd dat deze succesvoller zal zijn dan de S60.
Als Volvo nu ook nog de neus van de huidige S80 er opzet dan .............. koop ik er een............. denk ik ............ tenminste ........... ach ben je gek, ik blijf gewoon in mijn S80 rijden !
Trouwens je mag een Volvo toch pas verkopen of inruilen als hij minstens 3 ton gedraaid heeft ? Nou dan kan ik nog even...............
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Johann
- 5th Gear member
- Berichten: 1305
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 17:11
- Contacteer:
Die XC accenten staan ronduit goedkoop ja. Spoiler zat er scheef op geplakt...
Binnenruimte t.o.v. een S80/V70 viel mij tegen daar de auto aan de buitenkant vrijwel even breed lijkt. dash is mooi maar toch een hoog "S40" gehalte mede door de smalle stoelen en smalle middenconsole/armsteun.
Binnenruimte t.o.v. een S80/V70 viel mij tegen daar de auto aan de buitenkant vrijwel even breed lijkt. dash is mooi maar toch een hoog "S40" gehalte mede door de smalle stoelen en smalle middenconsole/armsteun.
- draadloos
- 2nd Gear member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 19.12.2007 - 12:44
- Locatie: Zundert
- Contacteer:
ik vind de achterkant echt spuuglelijk, en met mij ongeveer 90% van het personeel van de dealer ook.. tevens zou je er af dealer verplicht een verlangingsset bij moeten kopen 

Huidig:
960 Ambassador 3.0-24v automaat, full-option, 432200km
S80 2.5D Automaat, zwart, Pegasus 18 inch,RTI,HU-801,hifonics actief gestuurd, GSM, digitenne, aluminium trim, zwart leer, 1999 438000km
850GLT, 1996, zwart, leer, automaat, airco 557000km
264Top Executive, B27A automaat (1981)
960 Ambassador 3.0-24v automaat, full-option, 432200km
S80 2.5D Automaat, zwart, Pegasus 18 inch,RTI,HU-801,hifonics actief gestuurd, GSM, digitenne, aluminium trim, zwart leer, 1999 438000km
850GLT, 1996, zwart, leer, automaat, airco 557000km
264Top Executive, B27A automaat (1981)
- casper
- 5th Gear member
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: 16.08.2009 - 10:49
Of hoe men zijn eigen mening veralgemeent. :roll:draadloos schreef:ik vind de achterkant echt spuuglelijk, en met mij ongeveer 90% van het personeel van de dealer ook.. tevens zou je er af dealer verplicht een verlangingsset bij moeten kopen
De reacties bij de presentaties van de S60 zijn het tegendeel van jouw mening.
- draadloos
- 2nd Gear member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 19.12.2007 - 12:44
- Locatie: Zundert
- Contacteer:
Tja, dat kan zijn.. denk dat er nu een verschil ontstaat tussen de liefhebbers van de "oude" en "nieuwe" stijl. Ik vind de 1e s80 en s60 nog net gaan, deze s60 vind ik er echt niet volvo achtig uitzien...
Huidig:
960 Ambassador 3.0-24v automaat, full-option, 432200km
S80 2.5D Automaat, zwart, Pegasus 18 inch,RTI,HU-801,hifonics actief gestuurd, GSM, digitenne, aluminium trim, zwart leer, 1999 438000km
850GLT, 1996, zwart, leer, automaat, airco 557000km
264Top Executive, B27A automaat (1981)
960 Ambassador 3.0-24v automaat, full-option, 432200km
S80 2.5D Automaat, zwart, Pegasus 18 inch,RTI,HU-801,hifonics actief gestuurd, GSM, digitenne, aluminium trim, zwart leer, 1999 438000km
850GLT, 1996, zwart, leer, automaat, airco 557000km
264Top Executive, B27A automaat (1981)
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20763
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Zullen we nu eens ophouden om de "hoekige" Volvo's echte Volvo's te noemen!
Elke Volvo waar Volvo op staat is met dezelfde gedachte ontworpen: De veiligheid van de bestuurder. En dat in een jasje dat past bij de tijdgeest.
Of vinden jullie een PV544 of 120 series ook "hoekige" wagens!
De huidige S60 is op en top VOLVO. Alleen in een hedendaagse (herkenbare) jas. Ga er eerst eens in rijden.
Het enige punt waarover de discussie niet zinloos is, is die contra of pro voorwiel- dan wel achterwielaandrijving!
Elke Volvo waar Volvo op staat is met dezelfde gedachte ontworpen: De veiligheid van de bestuurder. En dat in een jasje dat past bij de tijdgeest.
Of vinden jullie een PV544 of 120 series ook "hoekige" wagens!
De huidige S60 is op en top VOLVO. Alleen in een hedendaagse (herkenbare) jas. Ga er eerst eens in rijden.
Het enige punt waarover de discussie niet zinloos is, is die contra of pro voorwiel- dan wel achterwielaandrijving!
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 14.01.2006 - 01:51
Ook ik heb gisteren bij de dealer voor het eerst de S60 mogen bewonderen. Er stonden er 2, een zwarte en een zilver grijs. Ik had me er erg op verheugd want het zou uiteindelijk toch de opvolger van mijn huidige S60 moeten worden. Maar wat een teleurstelling. De quote hierboven kan ik me wel in vinden. De achterkant is nou niet echt spuug lelijk, maar het lijkt wel een S40 van achteren (hoewel ik de S40 als geheel best mooi vind). Ook staat de auto met de "kont" schuin omhoog. Erg lelijk. Volgens de verkoper zie je dat bij de Mercedes ook. Interessant maar niet relevant. Ook is de wielkast erg leeg, maar dat heeft natuurlijk te maken met de oplopende lijn. De zwarte auto had 18 inch wielen, maar dan nog heel veel ruimte erboven. Wat me wel meeviel was de kofferbak. De 2 scharnieren waren niet echt storend, bovendien netjes weggewerkt. Bovendien zitten die geheel aan de bovenkant, en kunnen standaard koffers gewoon geladen worden. Dan de introductieprijs. Als ik de auto ga aanschaffen zoals ik die nu heb, driver's edition met nog wat kleine extra's (januari 2009), ben ik maar liefst 11.000 euro's duurder uit. Nou dan ben je gelijk genezen. Wel een leuke middag gehad en teruglopend naar mijn huidige S60 met zicht op de vette heupen van de lady en haar mooie lijn van opzij voelde ik direct de stress van me afvallen. Dit is en blijft mijn S60 en ik hoop dat Volvo over een jaar of tien een echt nieuw ontwerp neer zet. En niet een gepimpte S60 versie zoals nu. Ook het dashboard van mijn huidige S60 is echt een dashboard. Robuust, geen "zwevend" gedoe. Een pluspunt is wel de betere positie van de Vol-Tom. Zeker bij zonlicht zal dit een verbetering zijn.draadloos schreef:ik vind de achterkant echt spuuglelijk, en met mij ongeveer 90% van het personeel van de dealer ook.. tevens zou je er af dealer verplicht een verlangingsset bij moeten kopen
- casper
- 5th Gear member
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: 16.08.2009 - 10:49
Ik krijg het van die commentaar als "gepimpte S60", de prijs, het "zwevend gedoe".volvo schreef:Ook ik heb gisteren bij de dealer voor het eerst de S60 mogen bewonderen. Er stonden er 2, een zwarte en een zilver grijs. Ik had me er erg op verheugd want het zou uiteindelijk toch de opvolger van mijn huidige S60 moeten worden. Maar wat een teleurstelling. De quote hierboven kan ik me wel in vinden. De achterkant is nou niet echt spuug lelijk, maar het lijkt wel een S40 van achteren (hoewel ik de S40 als geheel best mooi vind). Ook staat de auto met de "kont" schuin omhoog. Erg lelijk. Volgens de verkoper zie je dat bij de Mercedes ook. Interessant maar niet relevant. Ook is de wielkast erg leeg, maar dat heeft natuurlijk te maken met de oplopende lijn. De zwarte auto had 18 inch wielen, maar dan nog heel veel ruimte erboven. Wat me wel meeviel was de kofferbak. De 2 scharnieren waren niet echt storend, bovendien netjes weggewerkt. Bovendien zitten die geheel aan de bovenkant, en kunnen standaard koffers gewoon geladen worden. Dan de introductieprijs. Als ik de auto ga aanschaffen zoals ik die nu heb, driver's edition met nog wat kleine extra's (januari 2009), ben ik maar liefst 11.000 euro's duurder uit. Nou dan ben je gelijk genezen. Wel een leuke middag gehad en teruglopend naar mijn huidige S60 met zicht op de vette heupen van de lady en haar mooie lijn van opzij voelde ik direct de stress van me afvallen. Dit is en blijft mijn S60 en ik hoop dat Volvo over een jaar of tien een echt nieuw ontwerp neer zet. En niet een gepimpte S60 versie zoals nu. Ook het dashboard van mijn huidige S60 is echt een dashboard. Robuust, geen "zwevend" gedoe. Een pluspunt is wel de betere positie van de Vol-Tom. Zeker bij zonlicht zal dit een verbetering zijn.draadloos schreef:ik vind de achterkant echt spuuglelijk, en met mij ongeveer 90% van het personeel van de dealer ook.. tevens zou je er af dealer verplicht een verlangingsset bij moeten kopen
Jij leeft nog in je gedachten meer dan 10 jaar terug, en niet vandaag.
Zo wordt alles duurder, ook auto's en krijg je deze S60 niet voor de uitverkoopprijs van een S60 van 2 jaar geleden.
Auto's evolueren in design, en zeker bij Volvo staat het design niet stil, gelukkig maar. De zwevende console bestaat bijvoorbeeld al 7 jaar bij Volvo.
Auto's worden meer gestroomlijnd om als maar minder te verbruiken en ze worden veiliger door de electronica waaraan men 10 jaar geleden nog niet aan kon denken.
Het valt me op dat er nogal wat commentaar op dit forum staat in de zin van dat als men in de nieuwe S60 stapt dat men nog altijd een 240-serie verwacht.
Ieder zijn gedacht, maar rijd eens met de nieuwe S60, dan praat je helemaal anders, of koop een oldtimer Volvo.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
met een S80 is dan ineens prijstechnisch ook verbluffend weinig mis
Volvo for life
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 14.01.2006 - 01:51
@Casper: voel je nu niet aangesproken. Het onderwerp heet "de S60 betast". Dat is dus een oordeel over de looks van het geheel van binnen en van buiten. Natuurlijk is de techniek vooruit gegaan. Overigens in de nieuwe S60 in de vorm van een hoop gadgets waar ik niet op zit te wachten. Maar dit terzijde.
@ bart. Quite right. En de S-80 is ook een heel mooie auto. Zeker nu aantrekkelijk in de vorm van de limited edition. T.o.v. de nieuwe S60 scheelt dat haast "niets". En dat is een auto die je regelmatig bij de Koningin voor de deur ziet staan en dat zal met de S60 (sorry Casper) never-nooit gebeuren :mrgreen:
@ bart. Quite right. En de S-80 is ook een heel mooie auto. Zeker nu aantrekkelijk in de vorm van de limited edition. T.o.v. de nieuwe S60 scheelt dat haast "niets". En dat is een auto die je regelmatig bij de Koningin voor de deur ziet staan en dat zal met de S60 (sorry Casper) never-nooit gebeuren :mrgreen:
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
De S60 van mijn vader is van april 2001 en heeft nog niet half de luxe die jij in jouw Drivers edition hebt. Desalniettemin is die auto destijds 10.000 euro (omgerekend) duurder geweest dan jij voor de Drivers Edition hebt betaald. Het zegt niets over hoe duur de nieuwe is, eerder hoe 'goedkoop' jouw auto was.volvo schreef:Als ik de auto ga aanschaffen zoals ik die nu heb, driver's edition met nog wat kleine extra's (januari 2009), ben ik maar liefst 11.000 euro's duurder uit. Nou dan ben je gelijk genezen.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!