Vraagje ivm voorbumper V50

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
desmetttres
Starter

Hallo,

Gisteren heb ik een klein ongelukje gehad met mijn V50.

Nu zijn er een pak krassen in de voorbumper + een haakje waar het rooster van volvo in klikt is ook kappot waardoor het rooster er niet meer perfect inzit.

Ik zie dat dit allemaal 1 stuk is (dus de voorkant in kunststof waar ook de mistlampen en zo inzitten)

Nu is mijn vraag of iemand een idee heeft van de kostprijs om dit volledige stuk te vervangen?

(Bij de eigen dealer is de verantwoordelijke persoon hiervoor op vakantie en moet ik een week wachten op de prijs)

Alvast bedankt
Battlecruiser
8th Gear member

Gewoon even een andere dealer bellen. Ze zijn daar heus niet te beroerd om de prijs door te geven.

Hou er wél rekening mee, dat een bumper gewoonlijk op kleur gespoten moet worden.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”