Hallo,
Bij het schuin oprijden van onze inrit, horen we steeds een metaalachtige slag bij het overschrijden van de boord. De boord is nochtans maar een goeie 4cm hoog...
Heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn? Het is precies of er dan iemand met een metalen stang tegen de onderkant van de wagen mept...
Het lijkt enkel te zijn wanneer er schuin ingereden wordt. Wanneer je recht een drempel overrijdt denk ik niet dat het voorkomt...
Enig idee? Wagen is een nieuwe Drive 1.6 met 3000km op de teller...
Thanks,
OC
Vreemd lawaai bij oprijden inrit
- 360Degreez
- 5th Gear member
Als het een niet-nieuwe voiture zou betreffen zou ik u aanraden eens naar de draagarmrubbers te laten kijken.
Zijn de banden op de juiste spanning?
Zijn de banden op de juiste spanning?
- OscarCookie
- 2nd Gear member
Ik neem aan dat mijn volvodealer de bandenspanning juist gezet heeft, en met slechts 3000km op de teller zou die imho toch nog steeds juist mogen zijn niet?
Is er een manier dat ik zelf iets zou kunnen zien, zonder naar de garage te moeten?
Is er een manier dat ik zelf iets zou kunnen zien, zonder naar de garage te moeten?
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Als gij hard in ne put of tegen een boord gereden zijt kan er lucht uit uw band ontsnapt zijn. Met andere woorden, controleer de bandenspanning.OscarCookie schreef:Ik neem aan dat mijn volvodealer de bandenspanning juist gezet heeft,
En overigens zal elke fabrikant u aanraden de spanning maandelijks te controleren.
- OscarCookie
- 2nd Gear member
will do. Andere suggesties?
- OscarCookie
- 2nd Gear member
update, 't is de bandenspanning niet
- Pé Daelemmer
- 2nd Gear member
Terug gaan naar de garage, garantie, zij moeten het maar oplossen.
- OscarCookie
- 2nd Gear member
volgende week naar de garage... ik hou jullie op de hoogte
- Wouter06
- 1st Gear member
Hoi,
ik heb de laatste weken ook juist hetzelfde probleem als jij beschreef!
Ik ga binnenkort naar de garage bellen voor een afspraak, maar zou ik toch nog mogen weten wat jij ondervonden hebt?
ik heb de laatste weken ook juist hetzelfde probleem als jij beschreef!
Ik ga binnenkort naar de garage bellen voor een afspraak, maar zou ik toch nog mogen weten wat jij ondervonden hebt?

Volvo v50 1.6d DrivE Kinetic| MY2010 |Businessline + MotionPack | 16"; Convector