Zit er aan te denken om de auto met schade te verkopen en het verzekeringsgeld te incasseren afhankelijk wat is voor de auto in deze staat nog kan/zal krijgen.
Dat dacht ik ook.... gelukkig geen schade aan de ophanging of velg!Richard schreef:Moet haast wel dat de velg en misschien ophanging beschadigd zijn. Anders is het veel geld voor die schade
zal ik zeker doen, eerst maar eens wachten op het geld....zou, volgens mijn rechtsbijstand, nog wel een maand of 3 kunnen duren.945i schreef:Haha, als je het (een stuk) goedkoper wil laten doen, pm me maar.
nee hoor, en gelukkig maar, vorige week mijn auto opgehaald op P3 Schiphol, zit er een dikke kras op het linker achterportier en scherm... blijkbaar iemand met een slechte vakantie die het nodig vond om met zijn sleutel oid mijn auto toe te takelenifex schreef:Lijkt mij ook!
Ja. de tegenpartij is schuldig, alleen duurt het wat langer voordat ik het geld ontvang ivm een buitenlandse partij.... hoop gedoe maar komt goed!945i schreef:Maar je hebt wel de hoofdprijs gevangen?
als je op die manier wat geld over kunt houden is dat toch mooi meegenomen... en qua resultaat zal het niet veel tot niks uitmakenpatrickj20 schreef:Waarom met 2e hands onderdelen leuren als je hem kunt laten maken bij een schadeherstel bedrijf op kosten van de tegenpartij ?