Hey iedereen,
Ik heb me dus onlangs een tweedehands s40 bouwjaar 1997 ( phase I veronderstel ik dus ) aangeschaft.
Aangezien het een tweedehands wagen was was hij niet tot in de puntjes meer in orde, zoals een gebarsten achterlicht etc. Nu heb ik het meeste al terug in orde gekregen, mijn interieur echter heb ik nog wat werk aan.
Het is een grijs stoffen interieur, en in de bestuurderszetel zit een gaatje, er zijn op het zitvlak plekjes van peukjes die ingebrand waren denk ik.
Het gemakkelijkste en het voordeligste zou op dit moment zijn om een mooi overtrekje te kopen voor mijn wagen.
Ik zou echter een soort van lederlook overtrek willen vinden aangezien dit gemakkelijker is om plekken etc af te kuisen. aangezien ik nog maar een student ben heb ik er dus niet echt het geld over om nieuwe zetels te laten steken aangezien dit aardig wat meer zal kosten waarschijnlijk.
Ik heb al op het internet liggen zoeken achter overtrekken maar ik heb nog nergens iets gevonden dat in mijn wagen zou passen. Mijn vraag is dus heeft iemand ervaring met overtrekken in de s40 van dit model en weet iemand waar ik deze overtrekken kan bestellen/kopen?
of als iemand een beter idee heeft om het interieur van mijn wagen een beetje te opwaarderen.
alvast bedankt!
mvg Yente
interieur overtrekken s40
-
- 5th Gear member
Overtrekjes zijn hoe dan ook foeilelijk. Ik had in mijn oude S40 ook zo'n stoffen interieur. Voor 200euro had op de sloop onderstaande gekocht en gemonteerd incl. deurpanelen;

Zit 10x beter, oogt 100x beter. Waarschijnlijk ietsjes duurder dan overtrekken, maar dit is toch wel mooier.

Zit 10x beter, oogt 100x beter. Waarschijnlijk ietsjes duurder dan overtrekken, maar dit is toch wel mooier.
-
- 5th Gear member
Owzo!
Nahja de welbekende Auto Rima in Druten (Gelderland) heeft ONWIJS veel soort en smaakjes op de plank liggen
Dit heb je nu he?

Nahja de welbekende Auto Rima in Druten (Gelderland) heeft ONWIJS veel soort en smaakjes op de plank liggen

Dit heb je nu he?

- devnullT4
- 2nd Gear member
zou inderdaad nooit beginnen aan die hoezen, ziet er niet uit. Ik heb onlangs een compleet phase 2 interieur, met stoelverwarming, uitziende als nieuw, overgekocht voor 100,-
Dat is misschien wel erg goedkoop maar tussen de 100 e 200 moet je wel aan een mooi compleet tweedehands interieur kunnen komen. Als het leer moet zijn wel ietsje meer uiteraard
Dat is misschien wel erg goedkoop maar tussen de 100 e 200 moet je wel aan een mooi compleet tweedehands interieur kunnen komen. Als het leer moet zijn wel ietsje meer uiteraard