Ik rijdt al een tijdje met een S60 2001 2.4 140 aut.
Tijdje terug begon me op te vallen dat als de radio wat harder staat de verlichting van het dash en radio display heel licht mee knippert, dat gebeurt ook wannneer ik de richtingaanwijzer aan heb.
Nu dacht ik zelf zou vast een massaprobleem wezen,
dus gisteren de massakabel van de accu gehaalt.
Klein stukje blank geschuurt en de pool schoongemaakt.
Weer wat vers vet erop en alles terug gemonteerd.
Helaas zonder resultaat.
Daarna nog even een startkabel gepakt om extra massa te maken via min naar de body en van de motor naar de body, helaas ook zonder resultaat.
Laadspanning nog even gemeten en die is ruim 14 volt dus de dynamo is prima.
Nou zou ik graag horen of er hier meer mensen met dit probleem zijn, en er eventueel wel een oplossing voor hebben gevonden.
Alvast bedankt.
Groeten Dennis.
Lichtjes knipperen dash verlichting plus radio display.
-
- 5th Gear member
Dat is helaas niet je enige massa-punt hé... Zijn er meerdere.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Spanningsregelaar kapot?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- sjors86
- 2nd Gear member
Bij richting aanwijzer en audio knipperren displays en bv. binnenverlichting ook (lees: zeer) lichtjes mee bij mij.
Dat is volgens mij vrij normaal, heb ik het wel over mee knipperen waar je je best voor moet doen om het te zien.
Wat voor audio heb je in je wagen?
Dat is volgens mij vrij normaal, heb ik het wel over mee knipperen waar je je best voor moet doen om het te zien.
Wat voor audio heb je in je wagen?
S60 2001 T5|18'' Pegasus, zomer|17'' Tethys, winter|
|BSR opti-flow intake|IPD HD ignition coils|IPD transmission mount|Powerflex-bussen|
S60 2000 2.4|16'' Mimas, zomer|16'' Staal, winter|
|Custom 2,5'' exhaust|IPD endlinks|EBC 16'' (yellowstuff)|Powerflex-bussen|Klapsleutel|Sunblinds|
|BSR opti-flow intake|IPD HD ignition coils|IPD transmission mount|Powerflex-bussen|
S60 2000 2.4|16'' Mimas, zomer|16'' Staal, winter|
|Custom 2,5'' exhaust|IPD endlinks|EBC 16'' (yellowstuff)|Powerflex-bussen|Klapsleutel|Sunblinds|