Zoals bekend rij ik in de zomer op 17" Sagitta's en heb ik 's winters 16" Clava's met winterbanden. Mijn broer rijdt nu een V50 T5, die in de zomer is voorzien van de mooie 18" Atreus velgen en in de winter van 17" Sculptors met winterbanden. Nu wil het geval dat hij binnenkort de gelukkige bezitter gaat zijn van een V70 D5 en dat hij de V50 daarop inruilt.
Op de vraag of hij iets extra's aan inruilprijs ontvangt voor de 18" velgen, was het antwoord neen. Dus heb ik me aangeboden om de 18" Atreus over te nemen voor mijn eigen V50, dan zou de auto van mijn broer op de Sculptors met winterbanden kunnen worden ingeruild. Toen de dealer hoorde van deze ruil, wilde hij eigenlijk liever mijn 17" Sagitta's onder de auto van mijn broer, omdat die zo mooi combineren met de Barents Blue kleur.
Om een lang verhaal kort te maken: Mijn broer heeft dus mijn Sagitta's meeverkocht met zijn V50! Ergens wel jammer dat ik deze mooie velgen ga kwijtraken, maar de 18" Atreus staan ook geweldig onder mijn auto

Voor de winter krijg ik dus de 17" Sculptors erbij, kortom ik ga zowel 's zomers als 's winters een inchje groter rijden. In de winter zijn sculptors toch makkelijker schoon te houden dan Sagitta's.
Over een week of twee neemt mijn broer de V70 in ontvangst, dus dan moeten we ook de wielenwisseltruc hebben uitgevoerd.
Mijn 16"Clava velgen met winterbanden heb ik nu over. Mochten er liefhebbers zijn, dan moeten die zich maar even bij mij melden.
Binnenkort dus in dit theater: