stoelbekleding S60 2005

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
robertslaat
3rd Gear member

dag Allen.

Ik heb een barst in het (nep) leer van mijn volvo bestuurder stoel S60 van 2005. De stoel is half leer/half stof antraciet en de linker wang knikt zo vaak dat hij nu barst.

Wie kan mij de oplossing vertellen behalve dat ik een nieuwe hoes bij de dealer kan kopen?

Robert
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Gij zult even gaan zoeken bij slopers of op MP en neemt van mij aan, op enig moment zult gij vinden wat U zoekt, waarna U op een zonnige zaterdagochtend de wisselklus ter hand zult kunnen nemen.

Ter voorkoming van deze toestanden moet je onthouden dat het beest (=leer) dan wel dood is maar je moet het (=leer) nog wel voeden. :wink:
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
gevanje
4th Gear member

robertslaat schreef:dag Allen.

Ik heb een barst in het (nep) leer van mijn volvo bestuurder stoel S60 van 2005. De stoel is half leer/half stof antraciet en de linker wang knikt zo vaak dat hij nu barst.

Wie kan mij de oplossing vertellen behalve dat ik een nieuwe hoes bij de dealer kan kopen?

Robert
Hallo plaatsgenoot. Ik heb hetzelfde maar dan in de rechterstoel. Op marktplaats staan inderdaad aanbieders die claimen het te kunnen repareren. Heb er één gebeld in Borculo, das nog goed te doen. Ben er nog niet geweest, ga ik binnenkort doen. Ik heb me laten vertellen dat de zijwangen van nepleer zijn i.v.m. de airbags.
kuupertie
4th Gear member

Veel meubelbekleders draaien hun hand daar niet voor om.
Ga er zelf aub niet mee lopen klooien....dat wordt niets.
Als je niemand kunt vinden, kan mijn broer uit Dedemsvaart het wellicht. Stuur me dan even een pb.

GJK
Ford Mustang 1965 289ci V8
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
dieselpower
4th Gear member

Ik heb dat ook aan de hand gehad met mijn halfleer bestuurdersstoel. Heb toen navraag gedaan bij de dealer, opnieuw bekleden van de stoel met het orgineel halfleer, inclusief nieuw schuim in het zitgedeelte en arbeidsloon ging om en nabij €800,- kosten.
Ik ben aan het zoeken gegaan en heb een supergave, complete set antraciet, kleurcode 9270 meen ik, volleer (ook nog de sport uitvoering ook) gevonden, die was zo over te zetten. Ik vind het een opwaardering van mn auto. Het comfort is geweldig, net als de looks.
Ik ben toen geslaagd bij een volvo demontage in veldhoven, die had twee setjes staan.
V70 2006 Edition II 140PK 5-speed
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”