standkachel en volvo on call

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
xchenk
Starter

Wij zijn sinds kort in het trotse bezit van een XC 60 uit 2009 die is uitgerust met volvo on call en een standkachel. In de uitvoering 2011 is de standkachel via een sms aan te zetten. Van de volvo dealer begreep ik dat dit in de oudere modellen niet mogelijk is.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Zal Volvo op termijn met aangepaste software komen zodat ook oudere modellen van deze luxe dienst gebruik kunnen maken?
Ik realiseer me dat het een luxe probleem is, maar ja, het zit er nu eenmaal op en dan wil je graag alles uitproberen

B.v.d. Henk
HV
2nd Gear member

Dat van die sms activering ken ik nog niet. Heb je de standkachel ook echt als optie meegenomen bij de aankoop? Want die standkachel is behoorlijk duur hoor!
Ik heb het ook op mijn XC60; is ideaal, vooral als het vriest of sneeuwt, je ramen zijn dan al helemaal schoon bij het instappen 8) .
xchenk
Starter

De standkachel is als optie meegenomen bij de aanschaf. In de nieuwe uitvoering met standkachel is het aan en uitzetten mogelijk via een sms. Op de Duitse Volvo site staat dit al.

In mijn vorige Volvo (V70 Sport Edition 2007) was het een aantrekkelijke optie. Een schuifdak en een standkachel voor 1200,-, terwijl de onderdelen per stuk aanzienlijk duurder waren.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”