en ik denk dat Paul snel een abonnement gaat afsluiten tijdens diezelfde VKB =D
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Volvo 480 Turbo Collection 074/480
Volvo V60 D5 R-Design Volvo 850 Turbo Estate R.I.PVolvo V70 II 2.4 Volvo 480 ESVolvo480 ES Two Tone Volvo 480 Two Tone TurboVolvo 480 Turbo AT
Door het ietwat later verschijnen van nummer 7 is nummer 8 evenredig opgeschoven. In het komende nummer wordt uitgebreid stil gestaan bij de introductie van de Volvo V60 en daar is het wachten op dit moment voor een aantal exclusieve foto's, die we de lezer van Intovolvo zeker niet willen onthouden. Voor 4 november staat een belangrijke afspraak gepland bij Volvo Nederland. Op die datum zal gesproken worden hoe Intovolvo samen met Volvo Nederland een nog betere samenwerking kan realiseren. Ook naar de dealer toe kunnen we als Intovolvo veel betekenen en daar gaan we een balletje over opgooien. De resultaten van het gesprek zullen we zeker op het forum kenbaar maken. Degenen die een kopje Benseo gaan drinken op de Volvo Klassieker Beurs zullen we zeker ook tegenkomen op de stand van Intovolvo. Een spetterende beurs gewenst en tot snel, Redactie Intovolvo - Paul
Op de komende Volvo Beurs hebben we de allereerste nummers van Intovolvo (de eerste versie) zes stuks voor een zacht prijsje van slechts € 10,- en de losse nummers van de laatste versie voor € 5,- per stuk en drie stuks voor € 12,50. De voorraad is beperkt, want helaas nummer 4 met de special over de Volvo 850 is al helemaal uitverkocht. Verder kun je natuurlijk op de beurs abonnee worden en hebben we nog tal van andere aanbiedingen. Alle Volvo enthousiasten zijn uiteraard van harte welkom. Paul
Intovolvo,
Een paar maanden geleden heb ik een artikel geschreven over de C30 Pure Electric Vehicle, voor IntoVolvo. Ik heb dit naar jou toegestuurd en en daarna nooit meer iets vernomen. Dat verbaasd me wel, want enige vorm van terugkoppeling was wel op zijn plaats geweest. Was het niet goed of is het ergens onder in een lade verdwenen? ik ben benieuwd.
Het artikel dat je geschreven hebt ligt nog altijd op de plank te wachten voor publicatie. Wanneer je hiervan niets meer hebt gehoord dan betreuren we dat, maar ik dacht dat we een bedankje hebben verstuurd per mail. Vooralsnog plannen we tweemaandelijks ons magazine in met medeweten van de eindredacteur. Hij bepaald mede de inhoud van het magazine in overleg met mij en Volvo Cars Nederland. De Electrische Volvo komt zeker aan bod, maar met de introductie van de nieuwe S60 en komende V60 hebben we veel vulling gehad op het gebied van nieuw. De verhouding nieuw en klassiek willen we zoveel mogelijk behouden. Vandaar. Maar je kunt er van op aan dat we binnenkort terugkomen op jouw artikel, groeten Paul
Zijn oude nummers eigenlijk nog na te bestellen en lid worden kan gewoon via bovenstaand mailadres?
Waar stond jullie stand dan op de VKB, want die heb dan helaas gemist met alle fantastische aanbiedingen.