Interieurpanelen B-stijlen demonteren

Alle technische onderwerpen die betrekking hebben over de Volvo 440 / 460
Plaats reactie
zoem
1st Gear member

Hallo,

Heeft iemand hier enig idee, hoe ik de interieurpanelen op de B-stijl, en dan met name het onderste paneel, veilig kan verwijderen zonder ophangpunten o.i.d. te beschadigen. Ik ben bezig om electrische ramen in te bouwen, en ik moet daar zijn voor de aansluiting.

Alvast bedankt!
leip11
5th Gear member
Contacteer:

ik heb zo ook los gehad maar dat is effe geleden geweest.
maar als ik het goed zeg is het vanaf beneden losklikken en dan omhoog verder losklikken. het was mij niet gelukt om ze allemaal zonder af te breken los te halen maar dit kwam ook omdat de bevestigingen poreus waren geworden.

hoop dat je er wat aan hebt
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
zoem
1st Gear member

Heb vandaag even op de sloop 'geoefend' maar ben tot de conclusie gekomen dat de kabelboom die er reeds in ligt, niet volstaat. Deze is namelijk alleen voor de CPV. Dus ik ben nu een probleem rijker, wie oh wie kan mij aan deze kabelboom helpen? En dan heb ik het dus over de kabelboom die in u-vorm van LV, LA, RA, RV loopt. Die dus geschikt is voor electrische ramen voor en achter, en electrische spiegels.

Overigens, weet iemand of die kabelboom dan wel gewoon is aan te sluiten? Of gaat het probleem veel verder dan dit?
Plaats reactie

Terug naar “Volvo 400 techniek”