Iemand nog tips? Of heb je ze toevallig liggen voor me

Na het relaas van Hans niets meer aan toe te voegen. Echt, die Special Mirrors zijn zeker niet zo speciaal als ze zichzelf noemen...V70/2.4D/2003 schreef:Amices, er zijn hele goede alternatieven voor Emuk of Oppie, en dat voor de helft van de prijs en zeker zo goed. Check even your local campingboer, die heeft dat zeker te weten in huis.
Ben het wel met je eens, maar het is het geld meer dan waard. Met de rijvaardigheidstrainingen begin ik altijd eerst over de spiegels. Het is over het algemeen een ramp waar men mee rijdt. Of te breed of te smal of het zit met elastiek en weet ik wat voor kunst en vliegwerk aan elkaar geplakt. Goede spiegels is erg belangrijk, en het leuke daarvan is je kunt dan ook nog eens zien wat er achter je gebeurt.Oceanracer schreef:Bekijk ook hier het Emuk-probleem.
Belachelijk dat ze via Ebay het lef hebben de nieuwprijs te vragen voor een gebruikte set! :evil:
Kan ik wel beamen, prima spiegels, origineel Volvo!Ik begrijp niet wat jullie toch zitten te klooien met die opzetspiegels, koop toch een stel originele spatbordspiegels.
Het is even wennen, maar ze zijn fenominaal.
Enfin, die discussie hebben we al eerder gehad.
YeahBen schreef:Heb jij een sleurhut Gert?