Ik heb net een V50 uit 2006 aangeschaft; dit is mijn tweede. De eerste was een leasebak die ik inleverde na een overstap naar een nieuwe baan. Ik heb toen een 320i touring gekocht en daar 3,5 jaar/130k km in gereden. Moet gezegd worden, na een paar 100 Km in de V50, ben ik weer erg blij met de keuze. Freude am fahren heb ik toch iets meer in de V50 (stoelen, audio etc zijn stukken beter, alleen weer wennen aan aandrijfkrachten in stuur). Ik heb weer een 2.4 (heerlijk roffeltje), alleen nu de 140 PK versie maar dat gaat even opgelost worden met chiptuning

Enige issue: ide IPOD. In mijn vorige V50 deed ik het maar met een FM transmittertjes. Ik hoopte dat er inmiddels wat beters was; heb er al het nodige over gelezen maar nog nergens DE oplossing gezien. Misschien bestaat die nog steeds niet.
In de auto zit de High Performance stereo; mijn prangende vraag is hoe ik het best mijn IPOD aan kan sluiten. Kan het alleen via een FM transmitter of kan het ook via een FM modulator en zo ja welke wordt aangeraden (en is mss zelf te installeren), of is er inmiddels een echte oplossing? Ik heb ook zo'n parrot handsfree set die ook de radio uitschakelt en over de speakers loopt, is daar iets mee mogelijk?
Alle tips zijn welkom