Beste mensen,
Ik heb winterbanden nodig en toevallig surfte ik langs www.topbanden.com. Veruit de goedkoopte leverancier zover ik kan beoordelen. Scheelt wel 50 euro per band!
Wie heeft ervaring met online bestellen van banden bij Topbanden.com?
Groet, Enrico
Topbanden.com
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Zeker kijken of je een bandencentrale in je buurt hebt die banden die je elders gehaald hebt er wilt op leggen.
Als ik via autobandenmarkt kijk naar een garage die samenwerkt met hen, dan zit je snel aan €20/band (incl verwijderingsbijdrage) als je alu-velg hebt.
Ik heb me net 2 nieuwe winterbanden laten leggen bij bandencentrale hier in de buurt, en daar was het €82/band all incl.
Via autobandenmarkt zou'k €8/band duurder uit geweest zijn, en topbanden zou me €5/band meer gekost hebben. Als je rekening houdt met de montagekost.
Als ik via autobandenmarkt kijk naar een garage die samenwerkt met hen, dan zit je snel aan €20/band (incl verwijderingsbijdrage) als je alu-velg hebt.
Ik heb me net 2 nieuwe winterbanden laten leggen bij bandencentrale hier in de buurt, en daar was het €82/band all incl.
Via autobandenmarkt zou'k €8/band duurder uit geweest zijn, en topbanden zou me €5/band meer gekost hebben. Als je rekening houdt met de montagekost.
-
- 2nd Gear member
Thamar,
Bij mij in de buurt zijn een tweetal bandencentrales die voor 10 respectievelijk 15 euro per/st de banden willen monteren/balanceren. Dan is het voordeel nog steeds groot.
Maar ik vroeg eigenlijk naar ervaringen bij www.topbanden.com
Groet, Enrico
Bij mij in de buurt zijn een tweetal bandencentrales die voor 10 respectievelijk 15 euro per/st de banden willen monteren/balanceren. Dan is het voordeel nog steeds groot.
Maar ik vroeg eigenlijk naar ervaringen bij www.topbanden.com
Groet, Enrico
V70 D M11 Magic Blue TUNEX 230PK
V70 D M09 Electric Silver FASTTECH 220pk
-
- 2nd Gear member
Ik heb de banden besteld en inmiddels binnen. Duurde slechts 3 dagen.
Nu nog voor de winter invalt erop laten leggen! Kost 10 euro per band.
Totale winst toch nog 100 euro voor de set.
Bijkomend voordeel is dat ik nu toch de winterbanden heb die mijn eerste keuze waren. (Kwamen als beste uit de test). Mijn huidige bandenleverancier had ze namelijk niet meer
Nu nog voor de winter invalt erop laten leggen! Kost 10 euro per band.
Totale winst toch nog 100 euro voor de set.
Bijkomend voordeel is dat ik nu toch de winterbanden heb die mijn eerste keuze waren. (Kwamen als beste uit de test). Mijn huidige bandenleverancier had ze namelijk niet meer
V70 D M11 Magic Blue TUNEX 230PK