bij deze ga ik men s60 mss inruilen tegen een nieuwe v50 of s40.
daarover ben ik nog niet uit.
wat denken jullie dat zou mogen denken als richtprijs
volvo s60 drivers edition bouwjaar april 2007 126PK
kleur magic blue pearl, zwarte sport lederen zetels, xenon, cruise control enz buiten verwarmde zetels is deze zo goed als compleet.
enkele foto's
waarde volvo s60
- toppertje
- 6th Gear member
heb geen idee wat je er in Belgie nog voor
kunt krijgen.
waar ik wel bang voor ben,is dat je waarschijnlijk spijt gaat
krijgen van deze ruil.
(al weet ik niet jou beweegredenen natuurlijk)
kunt krijgen.
waar ik wel bang voor ben,is dat je waarschijnlijk spijt gaat
krijgen van deze ruil.
(al weet ik niet jou beweegredenen natuurlijk)
geen glans zonder wrijving
- Fredhead
- Geartronic member
Heb ook geen idee wat zoiets precies waard is in België.
Of je spijt gaat krijgen betwijfel ik, een S40/V50 voelt wel een stukje moderner aan dan een S60.
Heb nu weer de nodige kilometers met de S60 van mijn ouders gereden en dan merk je dat verschil wel.
Hinderlijk is het zeker niet, vind een S60 bij uitstek een comfortabele cruiser, een S40/V50 is net wat directer.
Ook zijn ze vanbinnen net iets krapper dan een S60 (merk echt dat een S60 breder is)
Of je spijt gaat krijgen betwijfel ik, een S40/V50 voelt wel een stukje moderner aan dan een S60.
Heb nu weer de nodige kilometers met de S60 van mijn ouders gereden en dan merk je dat verschil wel.
Hinderlijk is het zeker niet, vind een S60 bij uitstek een comfortabele cruiser, een S40/V50 is net wat directer.
Ook zijn ze vanbinnen net iets krapper dan een S60 (merk echt dat een S60 breder is)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- kuupertie
- 4th Gear member
Spijt of niet hangt af van motorkeuze waarschijnlijk.
Ik heb mijn nieuwe V50 2.0D verruilt tegen een S60 D5 uit 2006.
Alleen mbt draaicirkel en xenon heb ik spijt. Verder kan de nieuwe V50 op geen enkel front tippen aan de oude S60.
Ik heb mijn nieuwe V50 2.0D verruilt tegen een S60 D5 uit 2006.
Alleen mbt draaicirkel en xenon heb ik spijt. Verder kan de nieuwe V50 op geen enkel front tippen aan de oude S60.
Ford Mustang 1965 289ci V8
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
Stap bij een dealer binnen, dan heb je in ieder geval een richtprijs. Als je hem wilt inruilen kan je onderhandelen met de dealer. Zo niet, kan je de prijs nog iets omhoog trekken en hem dan particulier trachten te verkopen.
Zoek eens op kapaza / autoscout o.i.d. dan heb je al een indicatieve prijs die je zou kunnen vragen.
Zoek eens op kapaza / autoscout o.i.d. dan heb je al een indicatieve prijs die je zou kunnen vragen.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- Edgar
- 5th Gear member
Het gaat toch om het bij te betalen bedrag, bij aanschaf van een scherp geprijsde auto krijg je minder terug dan een auto die wie duurder is...
Op naar de dealer dus
Op naar de dealer dus

Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
-
- 1st Gear member
Dag Peet,
Voor de prijzen van 2de handsvoertuigen kun je in het blauwe (dacht ik) boekje terecht of terecht op de website. Deze prijzen zijn identiek.
Op http://www.autogids.be
of specifiek voor onze S60's:
http://www.autogids.be/richtprijs-tweed ... vo-s60.cfm
en geloof me, dealers wijken hier niet van af. Particulier verkopen is niet gemakkelijk meer daar het sedert enkele jaren aan banden is gelegd door de wet. (verplichte garanties, gekeurd voor verkoop,...)
Maar kijk gerust op de website, daar krijg je een idee.
Jammer vind ik wel dat de S60 zeer snel zijn waarde verliest. En duur is bij herstel...
Voor de prijzen van 2de handsvoertuigen kun je in het blauwe (dacht ik) boekje terecht of terecht op de website. Deze prijzen zijn identiek.
Op http://www.autogids.be
of specifiek voor onze S60's:
http://www.autogids.be/richtprijs-tweed ... vo-s60.cfm
en geloof me, dealers wijken hier niet van af. Particulier verkopen is niet gemakkelijk meer daar het sedert enkele jaren aan banden is gelegd door de wet. (verplichte garanties, gekeurd voor verkoop,...)
Maar kijk gerust op de website, daar krijg je een idee.
Jammer vind ik wel dat de S60 zeer snel zijn waarde verliest. En duur is bij herstel...