Gisteren een melding in de BC, SRS-Airbag Service Spoed. Gelijk even geneusd op het forum, en jawel hoor, erg veel topics. Ik maak er nog even een over.
Auto aan de computer gehangen bij dealer in Zwolle, mijn zwager werkt daar. Weerstand fase 2 te hoog. Was de airbag aan de passagierszijde. Dashdoard slopen, stekkers even losgemaakt, beetje schoongemaakt en weer vastgemaakt. Waarschijnlijk vocht, want melding is er nu niet meer.
Gelukkig maar, meestal kost het geld, nu niet! Normaal gesproken natuurlijk wel, maar mijn zwager betaal ik uit principe niet. Familie is familie. Juist, daarom rijd ik ook Volvo!
Deze storing hoeft dus zeker geen geld te kosten, in andere topics worden namelijk enorme bedragen genoemd voor nieuwe airbags, dashboards, enz. Ik zag er ook als een berg tegenop om de V50 aan computer te hangen. Was dus niet nodig, die zorgen maken bedoel ik dan.
SRS-Airbag Service Spoed
-
- 7th Gear member
Niet iedereen heeft een zwager die bij Volvo werkt helaas:)
-
- 7th Gear member
Ik heb ook nog wel een zwager over,je mag hem gratis afhalen.....

- herman80
- 1st Gear member
haha, hij heeft volgens mij niets meer in de aanbieding qua familie. Jammer maar helaas. En mijn vrouw krijg je ook niet! Da's namelijk de zus van zijn vrouw. Is ook een manier om bij hem in de familie te komen).
Maar goed, ik ben blij met de oplossing en wilde dat toch even melden!
Maar goed, ik ben blij met de oplossing en wilde dat toch even melden!
Volvo V50 2.0d 2005
- Henkvdz
- 3rd Gear member
Wanneer jij hem gratis kwijt wil zal het wel niet zo'n beste zijn, dus houd ik het maar bij mijn huidige dealer, al kost die wel een paar centen.Ramon&Ramon schreef:Ik heb ook nog wel een zwager over,je mag hem gratis afhalen.....

@Herman80. Ik ben blij voor jou dat het zo vakkundig en goedkoop opgelost is.
Groet Henk
XC60, D3, 2013, Black Stone,