Auto loopt als ie helemaal koud is als een dweil maar eenmaal beetje warm geen centje pijn ..
dus bij koude start geen 1100 a 1200 toeren maar 800 900 op zijn best, bij inzakken van toerental slaat auto niet af.
Verdeelkap rotor bougies en kabels vervangen alsmede de temperatuursensor op het motorblok ( blauw )
Nieuwe stappenmotor geprobeerd en ook dit was geen oplossing....
Ben een beetje dit forum aan het uitpluizen naar een oplossing van mijn probleem, beetje bij beetje heb ik het idee dat ik dichterbij een oplosing ga komen maar heb wel wat hulp nodig met mijn vragen.
Ik kan idd de dealer bellen of langsgaan voor prijsopgave's etc etc maar vind het leuker om via dit medium zelf een hoop te leren door middel van ook jullie input.
Volgende aandachtpunt voor mij zijn de injectors , heb gelezen dat mensen ze reinigen reviseren en vervangen.
Ben zelf redelijk handig maar ga niet zomaar vanalles van mijn motorblok aftrekken

Wat is beter volgens jullie ?
reinigen cq reviseren ( is dat mogelijk dan )
of gewoon vernieuwe ?? ( kostenplaatje ???? )
heb gelezen dat er ringetjes vervangen kunnen worden oid dus kom maar op met de info , gazo ook even internet afstruinen naar plaatjes van injectors om wat wijzer te worden.
Thanx voor het meedenken en see-ya.
Ron