Hallo,
Bij mijn S60, D5 uit 2004, komt bij de passagierskant wat kouwe lucht naar binnen via het dashboardkastje (of in de buurt daarvan). Als passagier krijg je met de huidige temperaturen kouwe kniën. Dashboardkastje al verwijderd, maar niets kunnen ontdekken. Iemand zelfde probleem gehad?
Kouwe lucht bij het dashboardkastje
- P.Mallegrom
- 2nd Gear member
Stomme vraag misschien, maar het is niet toevallig een gekoeld dashboard kastje?
Anders deurrubbers?
Anders deurrubbers?
I can not argue with you unless you've paid (Monty Python)
-
- 1st Gear member
Ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft met een doorvoertule o.i.d.
Het is n.l. echt kouwe lucht, dus niet via de "warmtewisselaar". Ook geen reactie dus op instellingen ECC. Vanmiddag ga ik verder op onderzoek. Wordt vervolgd.
Het is n.l. echt kouwe lucht, dus niet via de "warmtewisselaar". Ook geen reactie dus op instellingen ECC. Vanmiddag ga ik verder op onderzoek. Wordt vervolgd.
-
- 1st Gear member
Ik geloof dat het opgelost is. Auto heb ik nog geen week en weet daardoor niet wat bij deze auto gebruikelijk/gewoon is. Heb het interieurfilter vervangen en daarmee lijkt de kou verdwenen. Als dashboardkastje open is voelt het daar in de buurt nog wel koud aan, maar is denk ik i.v.m. buitentemperatuur wel gewoon.
In elk geval bedankt voor de aangedragen oplossingen. Helaas(?) heb ik geen airco in mijn dashboardkastje.
In elk geval bedankt voor de aangedragen oplossingen. Helaas(?) heb ik geen airco in mijn dashboardkastje.
-
- 7th Gear member
Kachelkleppen kun je opnieuw in laten regelen!