Hallo,
twee vraagjes aan de kenners onder ons:
- bluetooth: zou zelf een Parrot 3100 inbouwen. Iemand ervaring hiermee?
- Mio: heb een Mio 269+ GPS systeem, en zou ook dat wat netter willen inbouwen. Zijn er al pogingen ondernomen?
Groeten, Jochen.
Bluetooth ... en Mio
-
- 2nd Gear member
Ik ben het ook aan het overwegen om een parrot in te bouwen maar volgens mij gaat dat een moeilijk verhaal worden ivm met de iso stekkers ed. Tevens heb ik een gerucht gehoord dat alles digitaal is wat de radio betreft.
De Parrot moet namelijk op de isostekkers van de radio aangesloten worden.
Iemand die hier ervaring mee heeft, laat het ff weten.
De Parrot moet namelijk op de isostekkers van de radio aangesloten worden.
Iemand die hier ervaring mee heeft, laat het ff weten.
"Spee rijdt altijd mee"
-
- 1st Gear member
een parrot kan wel heb er toevallig pas geleden nog een ingebouwd.
als je een auto heb met een versterker achterin moet je daar de kabels aanpassen en doorverbinden.
en als je alle aansluitingen heb achterop de cd speler volgens mij heeft dat alleen het standaard audio systeem dan moet je daar alles doorverbinden.
dus het kan wel maar is alleen een hoop werk.
maar het voordeel is dat je gelijk mute heb en het geluid gaat over de speaker van de auto
als je een auto heb met een versterker achterin moet je daar de kabels aanpassen en doorverbinden.
en als je alle aansluitingen heb achterop de cd speler volgens mij heeft dat alleen het standaard audio systeem dan moet je daar alles doorverbinden.
dus het kan wel maar is alleen een hoop werk.
maar het voordeel is dat je gelijk mute heb en het geluid gaat over de speaker van de auto