Goededag,
Na lang rondzoeken en jaren VW gereden te hebben ben ik dan eindelijk op een mooie S60 uitgekomen. Rij veel kilometers en via internet komt de S60 erg goed naar voren. Nu heb ik een S60 gevonden met onderstaande beschijving:
Top S60D5 2.4 met origineel 140.800km (aantoonbaar)
bouwjaar 08-2004
altijd dealeronderhouden
in 2007 als Volvo Select Occasion aangeschaft
Geartronic automaat
kleur zwart.
Spoiler pakket
origineel RTI navigatie met groot kleurenscherm
vollederen bekleding Sahara beige
stoelverwarming
Climatronic
ESP
HU803 Dolby Pro Surround (300W) met CD wisselaar
geintegreerde Volvo telefoon
Bluetooth interface
17inch lichtmetalen velgen, 225/45/17 banden
bij 138900 beurt gehad bij dealer (nwe voorbanden)
videospeler met schermen in hoofdsteunen, draadloze koptelefoons
originele Volvo dakdragers
nieuwprijs € 62.000
Tevens is de wagen individueel getuned naar bijna 200 PK.
Kan iemand van u mij wellicht advies geven over de aanschaf van deze prachtige S60. Zeker de punten waar ik op moet letten.
En wat deze wagen zou moeten kosten. Ga hem dan particulier overnemen.
Alvast bedankt voor de info.
Aanschaf S60 D5 voor nieuwe volvo rijder
- Discovery
- 5th Gear member
http://www.volvocars.com/nl/footer/page ... cator.aspx Wordt dus Niham of Hoeke Delft. Zelf erg goede ervaring met Hoeke.
-
- 4th Gear member
Ik zou in het algemeen letten op het totale plaatje, onderhoud, de onderhoudsboekjes, carosserie. Hou rijdt de auto, sturen, remmen. NAP lijkt me ook niet onverstandig. En idd een keuring is verstandig.willywhw schreef:Oke, ga waarschijnlijk de wagen zaterdag bekijken. Hopen dat ik dan nog terecht kan bij de garage. Heef u op voorhand al dingen waar ik op moet letten, waar ik zelf naar kan kijken?
-
- 1st Gear member
Wat ik van de eigenaar begrepen heb is dat ie altijd bij de dealer in onderhoud geweest is. Dat lijkt me toch al een plus punt. Is alleen de eerst keer dat ik in een S60 ga rijden. Heb dus geen vergelijkings materiaal. Kom nu uit een Golf 4 en daarvoor een Passat tdi uit 2001.gevanje schreef:Ik zou in het algemeen letten op het totale plaatje, onderhoud, de onderhoudsboekjes, carosserie. Hou rijdt de auto, sturen, remmen. NAP lijkt me ook niet onverstandig. En idd een keuring is verstandig.willywhw schreef:Oke, ga waarschijnlijk de wagen zaterdag bekijken. Hopen dat ik dan nog terecht kan bij de garage. Heef u op voorhand al dingen waar ik op moet letten, waar ik zelf naar kan kijken?
-
- 1st Gear member
Sorry voor de spel fouten. Lange dag gehad vandaagwillywhw schreef:Oke, dat ga ik wel in kunnen schatten. Qua rij ervaring ga ik dat wel herkennen. Ben er benieuwd wat het gaat worden. Ga jullie zeker op de hoogte houden. En als vast hartstikke bedankt voor alle snelle reacties.

-
- 7th Gear member
willywhw schreef:Dat verwacht ik dus ook. Zat te twijfelen tussen A6 en S60. lijkt Volvo me wat comfortabeler en storingsvrijer.wtr_s60 schreef:Van een Golf 4 naar een S60.. Je zal niet weten wat je overkomt
De tijd zal het leren
Ik denk niet dat je een A6 kunt vergelijken met een S60,dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken..
-
- 1st Gear member
Dat is zeker waar. Maar heb beter gevoel bij Volvo qua veiligheid en betrouwbaarheidRamon&Ramon schreef:willywhw schreef:Dat verwacht ik dus ook. Zat te twijfelen tussen A6 en S60. lijkt Volvo me wat comfortabeler en storingsvrijer.wtr_s60 schreef:Van een Golf 4 naar een S60.. Je zal niet weten wat je overkomt
De tijd zal het leren
Ik denk niet dat je een A6 kunt vergelijken met een S60,dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken..