Ook de dealer kan hier niet meer aangeraken. In de VS is het wel nog mogelijk een bestelling te plaatsen, maar dan moet je weer serieus wat invoertaxen gaan betalen..
Iemand die een adres in Europa heeft waar ik terecht kan?

lees er nochtans veel goeds over, vind het ideaal de manier waarop ie weggewerkt zit en 150W is meer dan voldoende voor mij.Ramon&Ramon schreef:Bij Volvo noemen we deze Subwoofer een koekblik.
Veel geld voor een prulding dus!
HU850 en premium speakers. Ik ben al een aantal alternatieven tegengekomen op het net voor de subwoofer in een v70, maar meestal zijn dat nogal slordige en onafgewerkte aparte kist-oplossingen. Wil het weggestoken en graag ook de thuiskomer kunnen behouden. Deze komt dicht in de buurt, maar mag wat subtieler:Quota schreef:Op welke HU wil je de sub aansluiten overigens?
bart simpson schreef:zit je hond erop zou zo'n sub wel eens een erntsige lekkage kunnen oproepen
+1diesel01 schreef:bart simpson schreef:zit je hond erop zou zo'n sub wel eens een erntsige lekkage kunnen oproepen![]()
![]()
Als m'n lieftallige bruine lab meeging, draaide ik het knopje op uit. Problemen niet groter maken dan ze zijn, Bart.bart simpson schreef:zit je hond erop zou zo'n sub wel eens een erntsige lekkage kunnen oproepen
Had ik gezien, maar 645$ + verzending en invoertaxen en je komt uit op +- 680€.. Op deze site vind je er voor 469,99$: http://www.discountvolvoparts.com/p-115 ... eaker.aspxheerhugo schreef:Op Ebay nog wel te verkrijgen.