Uitlaat sierstuk XC90 D5
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik vind het standaard dubbele uitlaatje van de D5 niet mooi. Er zijn diverse modellen waar een chromen uitlaat eindstuk op zit, ook D5 modellen. Heeft iemand een eenvoudige oplossing gevonden om op de gebogen pijpjes een chromen stuk te plaatsen.
- awedzing
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Onze belevenissen in Zweden zijn hier: http://www.prive.route62.nu te volgen.
Volvo XC90 D5 R-Design II - 200pk -7 zits MY2010 - xeon, geartronic, lightforce zonder E-merk, 220V
Volvo XC90 D5 R-Design II - 200pk -7 zits MY2010 - xeon, geartronic, lightforce zonder E-merk, 220V
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest: het betreft het model 2004. Die heeft twee naar beneden gebogen pijpjes en daar plaats je niet zo maar een eindstuk overheen. Ik heb de uitlaat nog eens bekeken en je kunt de bocht afzagen zodat je een recht stukje overhoudt maar dan weet ik nog niet of de eindstukken te lang of te kort zijn. Er is dan nog maar heel weinig ruimte over om het eindstuk te verschuiven.
Tweede onduidelijkheid is of de hart op hart afstand van de originele D5 uitlaat overeenkomt met de dubbele chromen eindpijp.
Deze eindstukken zijn vrij prijzig en om het maar te proberen en het blijkt niet te passen is zonde geld.
Als niemand dit ooit uitgezocht heeft ga ik wel bij de dealer langs om eens te passen.
Tweede onduidelijkheid is of de hart op hart afstand van de originele D5 uitlaat overeenkomt met de dubbele chromen eindpijp.
Deze eindstukken zijn vrij prijzig en om het maar te proberen en het blijkt niet te passen is zonde geld.
Als niemand dit ooit uitgezocht heeft ga ik wel bij de dealer langs om eens te passen.