In mei 2009 heb ik bij garage De Lepper te Esbeek (Br) een 850 sedan, bj 92, Blauw Metallic (406) ingeruild. Eind 2009 stond in een autoblad onderstaande advertentie:
Volgens VWE.nl is de 850 op 17-12-2010 voor het laatst op naam gesteld. APK is geldig tot 22-12-2010.
Wie weet wie de huidige eigenaar is?
met vriendelijke groeten,
Jean-Pierre
Volvo 850 Sedan DZ-ZG-89
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 15-03-2011(5 mndn/25 dgn)
Status kenteken: Geëxporteerd
Naar welk land is deze GLT geëxporteerd?
Status kenteken: Geëxporteerd
Naar welk land is deze GLT geëxporteerd?
-
- 8th Gear member
- Berichten: 12728
- Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26
Dat zal niemand je kunnen vertellen vrees ik, maar een gokje welke richting je moet zoeken doe ik wel, Oostblok, daar is LPG volop te krijgen, in Afrika niet.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 19.06.2012 - 21:12
- Locatie: Noord-Brabant
Hé wat grappig, deze 850 GLT automaat is door mijn vader nieuw gekocht bij (bestaat niet meer) Volvo dealer van Tiel in Middelbeers. Was toen de 2e of 3e 850 die door deze dealer werd verkocht. We ruilden er een witte (vrij basic) 740 GL sedan automaat op in. We hebben de 850 maar anderhalf jaar gehad. In de 850 zat geen airco en dat werd gemist. Voor een (te) goede prijs ingeruild (want 850 stond daarna nog lang bij dealer) op een fully loaded 940 GLE automaat met kenteken GT-HV-18, misschien ook van een forummer?
De 850 met 2.5-20V was echt een superlekkere auto om te rijden. Drie stappen vooruit vergeleken bij de 7- en 9- serie.
De 850 met 2.5-20V was echt een superlekkere auto om te rijden. Drie stappen vooruit vergeleken bij de 7- en 9- serie.
Bedankt voor je reactie. Mocht je nog foto's o.d. van de 850 willen dan hoor ik het wel.Hoes schreef:Hé wat grappig, deze 850 GLT automaat is door mijn vader nieuw gekocht bij (bestaat niet meer) Volvo dealer van Tiel in Middelbeers. Was toen de 2e of 3e 850 die door deze dealer werd verkocht. We ruilden er een witte (vrij basic) 740 GL sedan automaat op in. We hebben de 850 maar anderhalf jaar gehad. In de 850 zat geen airco en dat werd gemist. Voor een (te) goede prijs ingeruild (want 850 stond daarna nog lang bij dealer) op een fully loaded 940 GLE automaat met kenteken GT-HV-18, misschien ook van een forummer?
De 850 met 2.5-20V was echt een superlekkere auto om te rijden. Drie stappen vooruit vergeleken bij de 7- en 9- serie.