Bij mijn s80 is volgens mij 1 van mijn oogje kapot van de parkeersensor aan de voorzijde.
Kan ik er zelf achter komen welke niet goed is, of moet ik hem laten controleren door de garage, alvast bedankt
parkeersensor voorzijde kapot
- 360Degreez
- 5th Gear member
Even voelen en/of luisteren bij de sensoren zelf. Zorg dat je niet langs de snelweg staat en laat je motor uit staan. (Contact aan) De auto hoeft niet in de achteruitversnelling te staan.
Degene die het doen tikken heel licht, en je kunt in veel gevallen een statisch-achtig tikje voelen als je je vinger er een millimeter vanaf houdt.
Succes!
Degene die het doen tikken heel licht, en je kunt in veel gevallen een statisch-achtig tikje voelen als je je vinger er een millimeter vanaf houdt.
Succes!
-
- 2nd Gear member
gewoon even aan de sensoren likken terwijl je ze geactiveerd hebt
geen idee of het werkt maar vertel even wanneer je het waar gaat uitproberen wil dat wel zien hoe iemand zn auto likt hahahahahha
sorry erg flauw maar het werkt wel je voelt dan aan je tong een soort schokje bij de sensor welke het niet doet voel je dus nix
geen idee of het werkt maar vertel even wanneer je het waar gaat uitproberen wil dat wel zien hoe iemand zn auto likt hahahahahha
sorry erg flauw maar het werkt wel je voelt dan aan je tong een soort schokje bij de sensor welke het niet doet voel je dus nix
opel calibra 1991=>volvo 850 2.5 20v 170 pk =>v70 2.4t3 2001 200pk !!!!!!