Remgeleiding?

Geproduceerd bij NedCar in Born
madman72
Starter

Ik ga proberen mijn vraag goed te omschrijven.
Ik ben geen automonteur namelijk :)
Ik heb n v40 2.0 benzine/lpg uit 1997.
Ik ben bezig met remblokken vervangen links voor
en daar kom ik t probleem tegen, dat de vork of hoe
je t ook noemt, waar de remblokken in zitten, niet
gangbaar meer is. Het betreft dat gedeelte waar die 2
verende cylinders op zitten. 1 van die 2 veren wil geen
kant meer uit.
Nu wil ik daar n nieuw onderdeel voor bestellen, maar
heb dus geen idee, hoe dat heet.
Als iemand mij kan vertellen hoe dat gedeelte heet en
misschien beter nog, een artikelnummer ofzo voor me
heeft, zou ik diegene zeer dankbaar zijn.
Ik heb nog ff vlug gekeken op google, of ik er n plaatje
van kan vinden, maar helaas :(

Alvast bedankt.
Iroll
6th Gear member

Als je bedoelt dat de remcilinder vastzit dan zul je een hele gereviseerde remklauw moeten plaatsen wil je het goed doen. Een revisie remklauw zal rond de €100 kosten, oude weer inleveren.
madman72
Starter

Nee t is niet de remcylinder, maar die 2 veren die de blokken terug moeten laten komen naar neutraal positie ofzo ?
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

Misschien helpt het om een antwoord te kunnen geven als je m.b.v. onderstaande tekening aangeeft wat je exact bedoelt.
Nog een vraag: Je geeft aan dat de auto van '97 is maar bedoel je daarmee MY97 of is hij wellicht van later in het jaar en al MY98 ?
Mail me anders even je chassisnummer via een PM.

Afbeelding

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
madman72
Starter

Het betreft in ieder geval de onderdelen van de tekening 5, 7 en 8.
Het chassisnr heb ik zo niet bij de hand, kan je iets met t kenteken? SF-SN-53
Bart Giesen
5th Gear member