Hallo,
Ik heb van de week een dakspoiler binnen gekregen die ik bij actuning besteld had. Deze is al met spuitplamuur bewerkt en moet nog in de juiste kleur gespoten worden. In de de dakspoiler zitten vier moertjes gegoten die denk ik door de achterklep geboord moeten worden. Graag verneem ik of iemand deze spoiler zelf ook bevestigd heeft en hoe precies.
Ook wil ik graag weten of ik de spoiler zelf kan spuiten met kleurlak en daarna transparante lak.
Graag verneem jullie ervaring en tips.
Jeffrey
hoe dakspoiler bevestigen bij volvo v50 ? en hoe te spuiten?
- Fredhead
- Geartronic member
Hjalmar heeft zelf een originele spoiler op zijn V50 bevestigd.
Staat als het goed is in zijn "project topic" beschreven
Staat als het goed is in zijn "project topic" beschreven
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- moosev50
- 3rd Gear member
Even zoeken op juiste bouwjaar en dan op dakspoiler:
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx
V50 2.0D Brilllant Bleu[Verkocht]
- Rick H
- 3rd Gear member
Een spoiler kan je zelf spuiten, het mooiste is om hem te laten spuiten...
zoek op google even naar een verfboer bij jou in de buurt, soms als je het vraagt dan willen ze de spoiler voor weinig ook wel kleuren, echter deze ervaring heb ik niet met alle verfboeren....
veel succes, en vergeet niet een mondkap te kopen als je zelf aan de slag gaat met spuitbussen
zoek op google even naar een verfboer bij jou in de buurt, soms als je het vraagt dan willen ze de spoiler voor weinig ook wel kleuren, echter deze ervaring heb ik niet met alle verfboeren....
veel succes, en vergeet niet een mondkap te kopen als je zelf aan de slag gaat met spuitbussen
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...