Hallo,
Mijn naam is Marcel, en ik kom hier voor het eerst.
Ik ben bezig met de koop van een volvo 440 1.8i uit '95, de auto heeft volgens de eigenaar 110.000 km gelopen, en bij 106.000 km een grote beurt gehad, + nieuwe distributie riem.
Wie kan mij vertellen waar ik zeker op moet letten, en hoe kom ik achter het verleden van deze auto, heeft geen n.a.p.
En als laatste, wat is een redelijke prijs ?
B.v.d. Marcel.
440 1.8i '95
-
- Starter
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wielkassen achter controleren op roest
en de bodem controleren )uitlaat en dergelijke
gewoon alles bij langs lopen en als er dingen zijn wat niet goed zijn van de verkoopprijs afhalen
de prijs is erg verschillend(tussen 1500 en 3500 euro)
rij gewoon een stuk en dan maak een keuze
grtzz eddie
en de bodem controleren )uitlaat en dergelijke
gewoon alles bij langs lopen en als er dingen zijn wat niet goed zijn van de verkoopprijs afhalen
de prijs is erg verschillend(tussen 1500 en 3500 euro)
rij gewoon een stuk en dan maak een keuze
grtzz eddie
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
inderdaad de wielkasten bekijken en voelen!
en weet niet of je het kenteken weet, anders even op de rdw site checken... dan weet je ook zeker dat ie niet voor langere tijd al stil staat.
ookal ziet ie er goed uit zo op de foto
en weet niet of je het kenteken weet, anders even op de rdw site checken... dan weet je ook zeker dat ie niet voor langere tijd al stil staat.
ookal ziet ie er goed uit zo op de foto
-
- 2nd Gear member
hoi,
nog even over die tankinhoud he... 45 liter?? Dat haalt die van mij denk ik niet hoor, ik had een keer tot iets boven het rode streepje gereden, dus nog net niet op de reserve, toen ik +- 30 liter erbij vulde tot ie vol was.... ik kan me niet voorstellen dat er dan nog 15 liter reserve inzit? toch???
nog even over die tankinhoud he... 45 liter?? Dat haalt die van mij denk ik niet hoor, ik had een keer tot iets boven het rode streepje gereden, dus nog net niet op de reserve, toen ik +- 30 liter erbij vulde tot ie vol was.... ik kan me niet voorstellen dat er dan nog 15 liter reserve inzit? toch???
-
- 4th Gear member
NAP kun je op opvragen bij elke garage die er bij aangesloten is, je moet dan wel de auto bij hebben (ze moeten de km stand van dat moment invullen dacht ik), kan wel zijn dat je er iets voor moet betalen maar dat is altijd de moeite!
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.