Om te beginnen mijn excuses als in onderstaande tekst met regelmaat de "V" ontbreekt. Deze toets is helemaal losgelaten van mijn toetsenbord vanwege het zo vaak gebruiken van deze toets de afgelopen maanden. De "V" van Volvo weet u wel

Ik sta momenteel op het punt om mijn tweede volvo aan te schaffen. In het verleden een V40 gereden met heel veel plezier. Nu is het de beurt aan de S60.
Ik heb er 1 op het oog bij een Boag Dealer die rijwel aan alle wensen voldoet. Het betreft een VOLVO S60 2.4 140 PK AUTOMAAT eind 2004 model 2005. Kmstand ca 150.000
Nu spelen de olgende zaken waarover ik vragen heb.
1- Het serviceboekje is spoorloos wat naar mijn inziens erg belangrijk is.
Ik wil weten welke onderdelen tot de 150 duizend km stand zijn verangen.
Dit is nu moeilijk na te gaan. Zonder sericeboekje is het ook lastiger als ik hem later wil erkopen.
Vraag: Is het mogelijk om aan een nieuw serviceboekje te komen?
Wat kost dit en kan een dealer met terugwerkende kracht beurten aftekenen? De Bovag dealer kwam overigens wel met twee a'4tjes waarop een aantal beurten waren af te lezen. Geen spannende dingen (Ruitenwisserbladen en lampjes verangen etc).
Als iemand een overzicht kan posten van noodzakelijk onderhoud per onderhoudsinterval dan maak je mij daar erg blij mee.
Dus wat er volgens de fabrikant geadviseerd wordt om te verangen bij een bepaalde onderhoudsbuurt.
Vraag 2:
Er zit een HU-650 radio in. Deze wil ik verangen door een HU-850 (Dolby-prologic. Hiervoor moet ik onder de hoedenplank speakers bijplaatsen.
Kan ik zomaar deze model radio vervangen of gaat dan het motormanagement piepen. Ik weet dat er een versterker bij hoort.
Kan ik deze nieuwe radio ook zelf plaatsen (Plug and play) of komt daar toch nog het nodige technische kennis bij kijken?
Als laatste: Vraag 3:
Bijde klapsleutels zijn uitgeklapt. Je kunt ze dus niet meer inklappen. Waarschijnlijk een eer los of zo. Is dit duur om t elaten maken?
Ik hoop dat ik snel antwoord kan krijgen omdat ik op basis van deze punten wil gaan beslissen.
De auto wordt oerigens geleverd met een nieuwe Distr.riem en 3 maanden BOvag garantie.
Alast dank voor je reaktie.