Verlagen V40 Phase 1
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Hangt af van wat je wilt.
Wil je naar erg laag en behoorlijk hard dan zijn de ervaringen met KW-sets goed.
Öhlins schokbrekers zijn instelbaar, goed in combinatie met een goeie set veren. Dit geldt ook voor de gele Koni's.
Wil je naar erg laag en behoorlijk hard dan zijn de ervaringen met KW-sets goed.
Öhlins schokbrekers zijn instelbaar, goed in combinatie met een goeie set veren. Dit geldt ook voor de gele Koni's.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- Robert
- 5th Gear member
Die van mijn is 3,5 cm verlaagd en staat ook op 17"wielen.
Met nog de orginele schokbrekers.
Redelijk strak geveerd , stuitert niet echt heel erg veel.
En de auto met de vakantie volladen en er een caravan achter hangen geeft ook geen problemen.
Ik hoop je hier mee voldoende informatie te hebben gegeven.
Gr.
Robert
Met nog de orginele schokbrekers.
Redelijk strak geveerd , stuitert niet echt heel erg veel.
En de auto met de vakantie volladen en er een caravan achter hangen geeft ook geen problemen.
Ik hoop je hier mee voldoende informatie te hebben gegeven.
Gr.
Robert
---------------------------------------Hier langs afknippen--------------------------------
V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
- CeeBee
- 5th Gear member
Als de huidige schokbrekers nog in goede staat zijn , dan heb je in princiepe genoeg aan een set veren , hebben de schokbrekers al een leven achter de rug , kan je beter ook de schokbrekers vervangen omdat de kans zeer groot is , dat deze gaan lekken , na het verlagen , en dan moet de hele zooi er nog een keer onder vandaan.
Als je achter nivomat hebt , moet je sowiso ander schokbrekers hebben(achter dan)
Voor de wegligging is het verstandig om rondom te verlagen.
Als je achter nivomat hebt , moet je sowiso ander schokbrekers hebben(achter dan)
Voor de wegligging is het verstandig om rondom te verlagen.
XC40 B3 Plus Dark

-
- 4th Gear member
Momenteel rij ik nog met mijn ouder onderstel en nieuwe merwede verlagings veren alleen op de veerpoten, en mijn wegliggin is 100 % verbeterd.
Kun je nagaan wat er gebeurt als de verlagings veren er achter op zitten en er ook nog nieuwe veerpoten op gegaan zijn.
Overigens ben ik tot de conclusie gekomen, dat mijn veerpoten zelf eigenlijk nog wel goed waren, alleen de veren waren op.
Maar ach, ben nu toch bezig, dus ik doe het meteen maar goed.
Kun je nagaan wat er gebeurt als de verlagings veren er achter op zitten en er ook nog nieuwe veerpoten op gegaan zijn.
Overigens ben ik tot de conclusie gekomen, dat mijn veerpoten zelf eigenlijk nog wel goed waren, alleen de veren waren op.
Maar ach, ben nu toch bezig, dus ik doe het meteen maar goed.