Niet starten

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Vosz
1st Gear member

Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Wouter 29 jaar en sinds kort in het bezit van een Volvo s60 2.4 (2000). Sinds een paar maanden rijd ik erg tevreden rond in mijn nieuwe Volvo, maar nu had ik vanavond een probleempje.
Ik was even bij een vriend van mij geweest en toen ik weer weg wou gaan wou de volvo niet starten. De startmotor draaide niet rond, wel hoorde ik volgens mij de benzinepomp zoemen alleen toen ik de sleutel doordraaide gebeurde er niks, lampje van olie en het oranje lampje van de motor wel en bleven branden. Ik had de auto niet opslot gezet dus dit als nog maar even gedaan maar daarna nog niks. Toen maar even de auto weg geduwd omdat hij ergens voor een andere auto stond die weg moest. Toen ik hem weg geduwd had dacht ik probeer het nog een keer en toen start hij in één keer.
Dus maar naar huis gereden, er brande ook geen lampje meer op het dashboard. Eenmaal thuis gekomen de Volvo uit gezet en nogmaals gestart en hij liep in één keer dus geen problemen meer.
Komt iemand dit probleem bekend voor? Zal morgen voor de zekerheid de dealer bellen om hem het probleem voor te leggen.
Alvast bedankt voor de reacties
Gast

Stekkertje op de startmotor niet fris meer? Even een nieuwe op zetten.
Vosz
1st Gear member

Bedankt voor je reactie, ik zal kijken hoe de stekker er bij hangt.
Iroll
6th Gear member

Kan ook zijn dat je startmotor of het relais aan zijn eind is. Dat gebeurt in het begin vaak op deze manier en dat wordt dan steeds erger totdat hij uiteindelijk helemaal dienst weigert.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”