NUVI 3790 of NUVI 760 laten inbouwen

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
liquidice
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 23.01.2011 - 17:35

Dag allemaal.
Ik heb een tijdje geleden een V50 uit 2005 gekocht.
En ik mis nu toch wel een beetje een ingebouwde (of goed opgebouwde) gps.
Na hier goed te lezen en rondkijken kwam ik op de oplossing van de NUVI 760 uit.
Ik had bij een paar garage's prijs gevraagd. en de meeste reageerde ook gewoon met een offerte van rond de 575 euro All in.
Nu was er 1 garage die terug stuurde met de volgende boodschap:

Hallo,
Deze gps wordt niet meer gemaakt, het is nu de NUVI 3790 met tmc en deze wordt geplaatst op de lv stijl naast de ruit, kost prijs gemonteerd : 700€ btw incl.

Ik heb hier dan ook een afbeelding van gezocht en vroeg mij af of er hier al iemand ervaring mee heeft.

http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... steem.aspx

Zowel met de gps appart of met de manier van inbouwen van de gps.

Alvast bedankt.

Mvg Maarten
Quido
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 29.08.2010 - 18:09
Locatie: maaseik

Ik heb me onlangs een NUVI 765 ipv 760 laten installeren op mn xc60.
Maar ik kan je enkel een tomtom aanraden.
Ik ben zeker niet tevreden over deze Nuvi omdat deze me steeds tot 1km verder stuurt dan het ingegeven adres wat ik nooit met tomtom voor heb gehad.
Je hebt tegenwoordig verschillende bevestigingen voor tomtom die je zeker makkelijk zal gaan
XC60 summum D3 AWD tuned 225pk bj 29-9-2010, Black sapphire, sandstone leder
Gast

Quido schreef:Ik heb me onlangs een NUVI 765 ipv 760 laten installeren op mn xc60.
Maar ik kan je enkel een tomtom aanraden.
Ik ben zeker niet tevreden over deze Nuvi omdat deze me steeds tot 1km verder stuurt dan het ingegeven adres wat ik nooit met tomtom voor heb gehad.
Je hebt tegenwoordig verschillende bevestigingen voor tomtom die je zeker makkelijk zal gaan
Dan is er zeker iets mis met jouw Nüvi 765.
Ik heb nu ondertussen al een paar jaar de 765 (daarvoor de 760). Voordeel van de 765 is dat het iets vloeiender gaat, rijstrooksignalering en TMC.
Dat van die kilometer verder sturen herken ik totaal niet. Bij mij geeft hij tot op de meter nauwkeurig de bestemming aan.
Gebruikersavatar
Minxz
2nd Gear member
Berichten: 193
Lid geworden op: 23.10.2010 - 15:08
Locatie: Groene Hart

Heb met de Nuvi ook veel problemen gehad.
Tomtom is mijns inziens veruit de betere keuze.
Volvo V50 D2 Sport MY11 - Zilver metallic - 17"; Serapis - dakspoiler.
Quido
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 29.08.2010 - 18:09
Locatie: maaseik

dbosker schreef:
Quido schreef:Ik heb me onlangs een NUVI 765 ipv 760 laten installeren op mn xc60.
Maar ik kan je enkel een tomtom aanraden.
Ik ben zeker niet tevreden over deze Nuvi omdat deze me steeds tot 1km verder stuurt dan het ingegeven adres wat ik nooit met tomtom voor heb gehad.
Je hebt tegenwoordig verschillende bevestigingen voor tomtom die je zeker makkelijk zal gaan
Dan is er zeker iets mis met jouw Nüvi 765.
Ik heb nu ondertussen al een paar jaar de 765 (daarvoor de 760). Voordeel van de 765 is dat het iets vloeiender gaat, rijstrooksignalering en TMC.
Dat van die kilometer verder sturen herken ik totaal niet. Bij mij geeft hij tot op de meter nauwkeurig de bestemming aan.
Als ik vb; maastrichterstraat nr21 instel stuurt hij me 750m verder naar nr 3 terwijl nr 21 op het kruispunt voor mn ogen lag.
XC60 summum D3 AWD tuned 225pk bj 29-9-2010, Black sapphire, sandstone leder
Sp33dy
1st Gear member
Berichten: 40
Lid geworden op: 30.09.2011 - 17:53
Locatie: Zonhoven

Heeft iemand ondervinden met de Nuvi 3790? ben aan het overwegen hem te laten installeren.
H.J.
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 26.04.2007 - 13:32

Hallo Liquidice en Sp33dy,

Kijk eens op de site van vergelijk.nl, hier kost deze Nuvi 3790 al met een vanaf prijs 252 euro. Koop er een brodit houder bij voor jouw type volvo en je bent klaar voor een kleine 300 euro. Heb je toch weer 400 euro bespaart voor hetzelfde systeem aleen zelf gemonteerd.

Groet Herman
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”