2e hands HU-603

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
s60_84
Starter

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een HU-603 voor mijn S60 van 2001.
Nou heb ik begrepen dat de radio nog moet worden aangemeld bij de auto door de dealer.
Kan ik de radio wel op de een of andere manier testen of hij werkt of blijkt dat dan pas na het aanmelden?
Moet er bij de radio een code zitten?
Oceanracer
Geartronic member

Radio heeft nooit een code, en werkt altijd. Maar als je wilt dat de verlichting in de knoppen ook gaat werken moet je er voor zorgen dat de radio overeenkomt met het bouwjaar van jouw auto. De donorradio moet voor uitbouw zijn afgemeld bij de auto en kan bij je dealer na inbouw weer worden aangemeld.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
s60_84
Starter

Bedankt voor de reactie.
Wat een gedoe zeg voor een autoradio. ::?
Moet ik dan echt een autoradio van 2001 vinden? Kan ik dit evt aan de hand van een code op de radio controleren?
Ik zou later ook stuurbediening willen inbouwen, moet dat apart aangemeld worden.?
Automatic-freak
4th Gear member
Contacteer:

Oceanracer schreef:De donorradio moet voor uitbouw zijn afgemeld bij de auto
Met alle respect, maar "dat doet toch niemand !?" :?: :evil:

Betekent dat dat je hem dus niet meer aan kunt melden in je eigen auto ?

Mvg Erik
(die ook een originele radio zoekt van "2001" :roll: )
S80 2.5t Summum Geartronic '07
&
244 GLT V6 Automatic '80
Project-car from Sweden
Oceanracer
Geartronic member

Het rare is dat het de ene keer wel gewoon goed gaat en de andere keer weet niet. Als je voor zeker wilt gaan, zou ik de tips ter harte nemen. Maar dat wil niet zeggen dat het op geen enkele andere manier niet zou kunnen. Er zijn verschillende serienummers die goed functioneren bij een bepaald bouwjaar. Ik heb die nummers wel al eens langs zien komen op het forum, maar een meewerkende dealer kan jou ook helpen aan het juiste nummer.

De stuurbediening gaat, net als de verlichting, alleen maar werken als je een matchende radio hebt gevonden. Het leuke is wel altijd dat wanneer de verlichting werkt, de stuurbediening het ook gelijk doet, dus niet opnieuw hoeft te worden aangemeld. Let wel even op: Het is niet zeker dat de bedrading voor je stuurbediening reeds aanwezig is! Je zult dan behalve de knopjes ook een nieuw paneel voor achter je stuurairbag moeten aanschaffen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”