Alvast bedankt!
Wat vindt je van de Tethys, mi de mooiste velg voor een S60.The Rubberburner schreef:Ik zit met een luxe probleem. Heb mijn auto gekocht met winterbanden erop, en zonder zomerbanden. Nu ben ik aan het rondkijken voor een set velgen + banden voor de zomer. Ik heb twee replica wielen gezien die mij wel bevallen, de Nebula en de Odysseus. Met name van die laatste zijn amper foto's te vinden waarbij ze op een S60 liggen. Ik sta natuurlijk ook open voor andere goede suggesties. Ik nodig jullie van harte uit te reageren, al dan niet met een foto![]()
Alvast bedankt!
Hoezo, half NL? Pegassusen misschien maar ik heb nog nooit een S60 op Odysseus gezien. Wat mij betreft alleen al daarom een goede keus.Philken schreef:Odysseus of Pegasus(zoals half NL :crazyeyes: )
Triton is ook mooi maar vééééééél poetswerk
Waarvan 80% imitatiePhilken schreef:Pegasus(zoals half NL :crazyeyes: )
half NL slaat op de Pegasus, niet op de odysseus(die heb ik namelijk liggen in 19" voor onder de R)ASS60 schreef:Hoezo, half NL? Pegassusen misschien maar ik heb nog nooit een S60 op Odysseus gezien. Wat mij betreft alleen al daarom een goede keus.Philken schreef:Odysseus of Pegasus(zoals half NL :crazyeyes: )
Triton is ook mooi maar vééééééél poetswerk
Een van de mooiste velgen voor Volvo!
Ik zeg doen!