Zag dat op marktplaats dat een RSE wordt aangeboden. Ben hier al langer over na aan het denken of ik dit voor mijn kids erbij zou nemen. Ik heb het nu in ieder geval niet besteld omdat ik het te duur vond.
Bij de volvo-dealer kost het setje rond de 1600-1700 euri, zonder inbouw. Is dus wel een prijzige optie....... maar ik wil ook niet die losse dingen aan de hoofdsteunen gaan hangen.....
Iemand enig idee wat het inbouwen zou kosten? Ik las op het net dat in ieder geval de stoelen eruit moeten, wil je het fatsoenlijk inbouwen.
RSE Rear Seat Entertainment
- dickmans
- 2nd Gear member
Ik heb de officiele Volvo RSE direct laten inbouwen bij aanschaf, heb de prijs goed uitonderhandeld en rond de 600/700 incl. inbouw betaald. Ik weet niet of je nog onderhandelingruimte hebt. Na wat aanloop problemen
( http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... hlight=rse)
ben ik super tevreden en mijn kids ook, ze kunnen onafhankelijk van elkaar kijken of met de playstation aan de gang. Probeer nog wat van de prijs af te dingen, mijn ervaring met aftermarket van marktplaats is goedkoop is duurkoop. De rse van Volvo integreerd mooi met de rest van de stoelen e.d. en is super gebruiksvriendelijk.
Net weer retourtje oostenrijk achter de rug en wederom geen spijt van de investering.
( http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... hlight=rse)
ben ik super tevreden en mijn kids ook, ze kunnen onafhankelijk van elkaar kijken of met de playstation aan de gang. Probeer nog wat van de prijs af te dingen, mijn ervaring met aftermarket van marktplaats is goedkoop is duurkoop. De rse van Volvo integreerd mooi met de rest van de stoelen e.d. en is super gebruiksvriendelijk.
Net weer retourtje oostenrijk achter de rug en wederom geen spijt van de investering.
V70 D3 manual Limited Edition 2012 , Luxury Line, zilverkleurige dakrail, Afneembare trekhaak, Caspian Blue, Saga voor de zomer, Balder voor de winter.
XC60 2.4D DRIVe 175Pk 195pk Polestar, FWD Momentum
styling pack, 19"; Achilles (zomer), 17";Segin (winter)
verwarmde voorstoelen, privacy glas, proffesional line, audio line, afn trekhaak, rear seat entertainment, Cosmic White,
XC60 2.4D DRIVe 175Pk 195pk Polestar, FWD Momentum
styling pack, 19"; Achilles (zomer), 17";Segin (winter)
verwarmde voorstoelen, privacy glas, proffesional line, audio line, afn trekhaak, rear seat entertainment, Cosmic White,