Carcomputer aansluiten op RTI display

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
anvarit
Starter

Hello,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Volvo V50 edrive met het RTI gps systeem.
Nu, ik ben een IT'r van beroep en wens ik dit natuurlijk ook door te trekken naar men wagen :-)

Maar tot op heden vind ik nergens hoe ik een d-sub (blauwe scherm connector) of een dvi (witte scherm connector) kan aansluiten op het RTI scherm, en dan liefst nog met de mogelijkheid om te schakelen tussen de carpc en de gps unit.

Na wat google'n ben ik wel de video breakout van Volvotech tegen gekomen maar deze bied enkel een cinch aansluiting en geen scherm aansluiting.

Is er hier iemand die een goeie aanrader kan geven?

Bedankt
Wouter06
1st Gear member

Ik wou je ook de iMiv aanraden, maar dan hebben we het over hetzelfde :)

Zelf ben ik ook een IT'er, en vind dat je een heel leuk idee hebt. Maar ik denk niet dat de resolutie van het rti schermpje weg te schrijven is voor iets anders toonbaar op te laten verschijnen..
Volvo v50 1.6d DrivE Kinetic| MY2010 |Businessline + MotionPack | 16"; Convector
anvarit
Starter

Wouter06 schreef:Ik wou je ook de iMiv aanraden, maar dan hebben we het over hetzelfde :)

Zelf ben ik ook een IT'er, en vind dat je een heel leuk idee hebt. Maar ik denk niet dat de resolutie van het rti schermpje weg te schrijven is voor iets anders toonbaar op te laten verschijnen..
Ja idd maar het niet de bedoeling zij om er een desktop OS op te zetten. er zijn heel leuke car OS n op de markt die prachtig bij de Volvo zouden passen ;-)
Ik ga de imiv dan nog eens goed bekijken. heeft u deze?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”