Als er bij het model 2006-2009 van de S80 "audio-line" in de beschrijving van de auto staat, wat moet ik mij daar dan bij voorstellen?
Ik heb getracht via de zoekfunctie en via google hier achter te komen, maar heb geen duidelijke omschrijving gevonden?
Ik wil heel graag een goed geluid in de volgende Volvo hebben en vroeg mij af of de term "audio line" hier een garantie voor is.
Dank alvast voor de reacties.
wat is audio-line?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
HU 800 audio icm klasse 3 alarm
Volvo for life
- chris_zweden
- 3rd Gear member
8 luidsprekers
4x40watt versterkers
6 cd wisselaar
audiconsole achter
Doen!
4x40watt versterkers
6 cd wisselaar
audiconsole achter
Doen!
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
:oops: 2006-2009 had een high performance audio, 6 CD wisselaar en een blue tooth carkit (niet iedere S80 had trouwens de blue tooth erbij terwijl wel iedere V70 die had)
Die van 2000-2006 had de HU 800 plus klasse 3 alarm, had duidelijk niet goed gelezen
Die van 2000-2006 had de HU 800 plus klasse 3 alarm, had duidelijk niet goed gelezen
Volvo for life