iPhone 3GS en volvo orginele telefoon

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
sju_art
4th Gear member

Als ik het goed heb begrepen moet ik mijn simkaart dupliceren en mijn telefoon uitzetten wil ik gebruik maken van de orginele volvo telefoon (Gaat om een S60 uit 2001).

Maar ik gebruik mijn iPhone ook voor navigatie, dus ik zal moeten kiezen? Of kan met vliegtuigmodus de simkaart worden uitgeschakeld (volvo telefoon neemt het dan over) en behoud ik m'n navigatie?

Was benieuwd of er form leden waren die dit kunnen bevestigen dan wel ontkrachten...
Autogek
5th Gear member
Contacteer:

Je zult een duo kaart aan moeten vragen bij je provider.
Mijn ervaring is dat meestal de laatst aangemelde telefoon het gesprek beantwoord.
Het is even een kwestie van proberen.

Succes!
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
gas op de plank
1st Gear member

Hallo ik heb altijd een duosim kaart van KPN gehad en daar moest ik altijd mijn mobiel in de auto uitzetten omdat anders de autotelefoon tijdens een gesprek de verbinding verloor. Inmiddels heb ik een Vodafone ABO waarbij dit niet meer gebeurt. Zodra ik de autotelefoon aanzet gaan alle telefoontjes daar naar. Ik lees dat je een iPhone hebt, let er dam wel dat je 2 verschillende simkaarten moet hebben, een micro voor de iPhone en een normale voor in de Volvo. Tenzij je de sim voor je iPhone wilt "verknippen"
Groet Dennis.
Autogek
5th Gear member
Contacteer:

gas op de plank schreef:Hallo ik heb altijd een duosim kaart van KPN gehad en daar moest ik altijd mijn mobiel in de auto uitzetten omdat anders de autotelefoon tijdens een gesprek de verbinding verloor. Inmiddels heb ik een Vodafone ABO waarbij dit niet meer gebeurt. Zodra ik de autotelefoon aanzet gaan alle telefoontjes daar naar. Ik lees dat je een iPhone hebt, let er dam wel dat je 2 verschillende simkaarten moet hebben, een micro voor de iPhone en een normale voor in de Volvo. Tenzij je de sim voor je iPhone wilt "verknippen"
Groet Dennis.
Ik heb voor de iphone een gewone sim.
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
armand
1st Gear member

Micro is voor de iPhone 4.
gas op de plank
1st Gear member

Inderdaad niet goed gelezen ::wink: ::wink:
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”