binnen kort begin ik weer aan een kleine verbouwing in het huis.
dan is het wel makelijk om dakdragers dwars op de roofrails te hebben.
passen de universele maten of heeft volvo aparte maten waardoor dat niet gaat lukken?
mvrgr
marcel
dakdragers
- DanieldeJong
- 2nd Gear member
ik heb (toen we in het gelukkige bezit van..blahblah) ook een universele set gekocht.
voordeel = prijs!!
nadeel = niet zon mooi systeem als de orginele en de mijne waren na de rit (surfplank op het dak) verschoven.. (goed het was maar 1.5cm maar toch!)
dit laat zich natuurlijk snel genoeg oplossen (stukje rubber onder de klem) , maar achteraf hab ik mischien toch liever 'echte' gehad..
hope this helps
Daniel
voordeel = prijs!!
nadeel = niet zon mooi systeem als de orginele en de mijne waren na de rit (surfplank op het dak) verschoven.. (goed het was maar 1.5cm maar toch!)
dit laat zich natuurlijk snel genoeg oplossen (stukje rubber onder de klem) , maar achteraf hab ik mischien toch liever 'echte' gehad..
hope this helps

Daniel
- marcelg
- 4th Gear member
heb vandaag bij halfords een universeel setje gekocht van een zweeds merk.
ziet er goed uit, rubbers rond de bevestiging tegen krassen, makelijk te monteren en een slot erop tegen het jatten.
was 99euro
ziet er goed uit, rubbers rond de bevestiging tegen krassen, makelijk te monteren en een slot erop tegen het jatten.
was 99euro
V60 1.6 T3 2012
S60 D5 2002
v40 1.8 uit 1996
S60 D5 2002
v40 1.8 uit 1996
- Jaap
- 4th Gear member
Ik ben een beetje aan het snuffelen voor een dakkoffer en het viel me op dat er echt onwaarschijnlijk veel dakdragers te koop worden aangeboden, vandaar.
245GLE automaat '91
244GL '80
Triumph Spitfire '77
Acadyane '86
Jenever can tell ©
244GL '80
Triumph Spitfire '77
Acadyane '86
Jenever can tell ©