Mistlampen voorzijde V40 Phase 2

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Willie Wortel
Starter

Hallo,

Ik bezit zelf een V40 uit 2001. Ik heb mistlampen aan de voorzijde ingebouwd maar deze werken niet. Op een forum gelezen dat phase 2 modellen moeten worden aangemeld bij de boordcomputer. ik ben bij de dealer geweest, maar die krijgt het niet aan de praat.

Zie ik iets over het hoofd ? Wie bied uitkomst.

P.S.

Wat wel raar is dat mijn mistachterlicht aan gaat met de knop voor mistlampen aan de voorzijde. Hier kwam ik achter toen ik het boekje van de auto doorlas.
Hjalmar
6th Gear member

Je hebt ook nagekeken dat de lampen niet stuk zijn? Het kan maar zo iets simpels zijn... Ik heb ze bij mijn V50 ook naderhand ingebouwd en na een bezoek aan de dealer deden ze het gewoon. Succes!
Hjalmar
Willie Wortel
Starter

Lampen zijn getest, dus daar kan het niet aan liggen...
Iroll
6th Gear member

Misschien is de zekering gesprongen bij het monteren? Heeft de vorige eigenaar misschien de achterlampen via de voorschakelaar laten lopen omdat de achterschakelaar stuk is? Staat er spanning op de schakelaar? Is het relais in orde?
Willie Wortel
Starter

Er zit een nieuw schakelbordje in en de zekering heb ik gecontroleerd. Maar eigenlijk wil ik ook wel graag weten of de mistlampen nu wel of niet dienen te worden aangemeld bij de boordcomputer.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”